{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

kæreste student giver man blomster eller? {{forumTopicSubject}}

ja min kæreste skal op til afsluttende prøve i morgen også er han pædagogisk assistent selvfølgelig skal jeg der op til ham men er bleven helt i tvivl om man giver blomster når det er en fyr eller hvad man gør når det er en fyr? gaven får ham først til festen om lørdagen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæreste student giver man blomster eller?
  • #1   29. jun 2015 Fyre for normalt også blomster ja, evt. en blå rose er der mange fyre der for..

• #2   29. jun 2015 Så er han da ikke student men pædagogisk assistent og bare "uddannet" eller "udlært"

• #3   29. jun 2015 Nej kom også til at tænkte at han egentlig ikke var student men ja nu var det skreven smiley

• #4   29. jun 2015 Studenter giver man normalt blomster/ enkelt rose. Men en faglært ved jeg ikke om man skal give blomster? Jeg gav ikke min kæreste noget da han blev faglært anlægsgartner, men han gav så heller ikke mig noget da jeg blev student smiley

• #5   29. jun 2015 Hvorfor er det egentlig så vigtigt om hvad der er normalt? Hvis du gerne vil give ham blomster, så gør du det, det vil han sikkert blive glad for smiley

• #6   29. jun 2015 Når folk på min uddannelse bliver færdiguddannede, så får de blomster. :o) Både mænd og kvinder. Nogle får også gaver på dagen, men det giver I jo så til festen. :o) Så jeg vil sige, at blomster er fint.

Når drenge bliver studenter, får de jo også roser og evt. blomster som pigerne. :o)

• #7   29. jun 2015 Nathalie - Jeg går også op i, hvad der er "normalt" at give, for det kan jo være, at vedkommende har nogle forventninger til hvad han/hun skal have, eller hvordan det skal fejres - og det er ofte ud fra hvad der er normalt, og hvad andre gør/har gjort. Og måske vil han ikke synes, at det er særlig fedt at være den eneste mand der går blomster. ;o) Så jeg synes det er ret relevant.

Men man kunne jo så også snakke med vedkommende om, hvad han har af tanker om det - og har han ingen, så er der jo frit slag.

• #8   29. jun 2015 Arh jeg har svært ved at se det store problem i, at være den eneste som får en gave/blomster tvært imod. Hvorfor skamme sig over, at andre har været betænksomme? Er det ikke en ret ligegyldig ting at bruge sin tid og bekymringer om? Men fair nok, sådan er vi vel bare så forskellige smiley

• #9   29. jun 2015 Nathalie - At du ikke kan se problemet i det, betyder ikke, at det ikke kan være et problem for andre. Det er ret irrelevant for andre, hvad du synes er ligegyldigt at bekymre sig om. Du bekymrer dig garanteret også over ting, som jeg synes er ligegyldige. Kan vi ikke bare hver især have lov til selv at vælge, hvad vi vil bruge tid og energi på at bekymre os om, uden at andre skal sige, at det er ligegyldigt eller ikke er et problem?

Tro det eller ej, men der ER faktisk mennesker, der bekymrer sig om hvad andre tænker, og som fx ikke har lyst til at skuffe sin kæreste, med en forkert gave. Hvorfor er det et problem? JEG synes da også det er lidt problematisk, hvis ens tankegang er så egoistisk, at man ikke går op i, hvad modtageren ville synes om at få eller hvad gaven vil få modtageren til at føle, men kun går op i, hvad man selv har lyst til at give.

Vi er forskellige, ja. Heldigvis for det da. ;o)

Kommentér på:
kæreste student giver man blomster eller?

Annonce