{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

Hvilket kamera? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley jeg står og vil rigtig gerne have købt et nyt spejlrefleks kamera eftersom mit andet så småt er ved at afgå ved døden smiley
Så vil lige høre hvad i vil anbefale af spejlrefleks kameraer? Enten Canon eller Nikon. Det skal helst være med minimum 20 megaixel.

Og hvis i kender en rigtig god linse tilhørende, som forbedre baggrundssløringen, og sætter objektet mere i fokus, må i også gerne komme med anbefalinger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket kamera?
  • #1   30. jun 2015 Hvis du vil have større baggrundssløring, skal du kigge på blænden. smiley En blænde 4-5,6 er normalt til at komme til, men hvis du skal ned i 2.8 blænder, så kommer de oftest over de 7.000 kr. smiley Har selv et Sigma APO 70-200mm f/2.8 EX DG OS HSM, som kan fås til 7.400 i dag på pricerunner.

Samtidig er et godt kamerahus alfa og omega. Jeg har selv anskaffet mig det nye Canon EOS 7D Mark II sportskamera, som simpelthen er mit kæreste eje nu! Det er dog ret pebret, og ligger i de 13.500. smiley

Men hvis du vil have professionelt og pålideligt udstyr er det to gode bud. smiley

• #2   30. jun 2015 Hvorfor ska det være min. 20 mp?
    Der er ik så mange at vælge i mellem pt.
    Jeg vil til en hver tid anbefale Canon, men der er vidst kun 760D af de "billige" der har mere, og ellers de dyre og prof.
    Baggrundssløring er jo noget med zoom og blændetal, så det ska du nok få med spejlrefleks.
    L-objektiver med blænde 2.8 så er du hvert fald godt udstyret.
    Bruger selv 24-70 og 70-200, dejlige objektiver.

Kommentér på:
Hvilket kamera?

Annonce