{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Godt kamera? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har godt nok taget dette emne op før, men jeg har lige lyst til at høre mere om det.
Jeg er meget foto interesseret og har et talent for at tage billeder. Jeg vil gerne have et godt kamera til ikke særlig mange penge, vi snakker om nogen tusinde da jeg gerne lige vil prøve det og se om et rigtigt kamera er noget jeg vil få glæde af. Har i nogen forslag det skal være nemt at finde ud af og nem at indstille osv. Som sagt vil jeg prøve det for at se om det er noget jeg vil få glæde af. I må meget gerne anbefale nogen kameraer samt nogen billeder i har taget med kameraet, og gerne lidt info.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt kamera?
  • #1   28. jul 2015 Ka kun anbefale spejlrefleks, men er i tvivl om din pengepung ka være med.
    Evt kig på dba efter brugt.
    Det koster lidt, at starte op med et sæt.
    Kig efter Canon 1100, 1200, 500, 550, 600 eller 650.


  • #2   28. jul 2015 Det afhænger af alt :3
    Spejlrefleks er super syntes jeg selv. Dog skal du sætte dig ind i iso, blænde, og lukketid, Det er nogle store faktore i at tage billeder :3

    Jeg er glad for mit sony a100, da det er et kamera, der ligger godt i hånden på mig
    Dog bruger jeg også et sony a58, og det er et super lækkert kamera, og igen ligger godt i hånden, indstillingerne synes jeg er nemme at finde rundt i (dog har jeg fotograferet (Hvor jeg har gået ind i manuel indstilling i 2 år)

    personligt kan jeg ikke holde ved canon selvom det er fede nok kameraer passer de mig bare ikke

    Nikon er personligt det næste mærke jeg skifter til da det er drømme kameraet for mig. Det ønsket kamera er et D7200, (måske et større) dog rækker pengene ikke til det og det ønsket objektiv, så jeg starter selv med et D5200.

    Mit råd er, at du tager ind i en forretning, og holder ved dem for at mærke efter.
    For det surt at forelske sig i et kamera, og at du så får ondt i hånden af det.


  • #3   28. jul 2015 Nikon er dejlig brugervenlige og du kan få et kamera inkl. ekstra objektiv til omkring 4000 kr.

    Det er en rigtig god idé at sætte dig ind i de manuelle indstillinger lige meget hvilket kamera du får, da vejen til de gode billeder lægger i manuelle indstillinger.. Især når det gælder billeder af bevægelse..


  • #4   28. jul 2015 Jeg kender kun til Canon, da jeg aldrig har haft andet. Hvis det er Canon du kigger på, er den her side god til at sammenligne modeller smiley som der bliver skrevet, kan det være en god idé at købe et brugt, ligemeget hvad du vælger- så har du måske mulighed for at købe lidt bedre kamera uden at bruge flere penge smiley

    http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/


  • #5   28. jul 2015 Jeg har lige købt et Sony a58, og jeg er utrolig glad for det allerede, det er dejlig nemt at finde ud af, også med manuel indstillinger smiley
    Hvis du køber brugt får du ingen ganti bevis med osv. Det er selvfølgelig en del billiger, men du kan ikke vide om kameraet fejler noget. smiley


Kommentér på:
Godt kamera?

Annonce