Gode Efterskoler {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg sider og leger lidt med tanken om at tage på efterskole i 10 klasse (jeg skal i 7 nu) men jeg ville høre om i har nogle gode efterskoler? Og der skal være Ridelinje på
Aller helst på Fyn eller i nærheden
Fortæl gerne om stedet
Også ville jeg høre om nogle har været på billeshave efterskole? Hvad syntes i om stedet? Og rideundervisningen? Er det seriøst, og kan man komme til stævner?
mar 2012
Følger: 115 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 101 Svar: 1.025
jan 2015
Følger: 57 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 59
aug 2014
Følger: 25 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 157
Seriøst, det er det bedste! Ridelinjen er for både privatryttere og "låne-skolens-heste-ryttere", og skolens heste rangerer fra dressur- til springheste, islændere osv. Der er 3 ridelærere, som er virkelig dygtige, og de går ind for god horsemanship. Vil du låne hest, kan jeg skrive mere
Faciliteterne er også helt ok - der er 3 udendørs ridebaner, hvoraf 2 er med lys, gode staldforhold og vandspiltov
jun 2011
Følger: 76 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 634
aug 2015
Følger: 15 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 152
aug 2015
Følger: 15 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 152
mar 2012
Følger: 62 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 47
Gik der i 14/15 og det var virkelig fantastisk. Ridemæssigt har jeg aldrig rykket mig så meget på et enkelt år, og jeg synes lærerne derovre gør det virkelig godt. Der er også mulighed for at tage til stævne, også på skolens heste hvis du låner, man står bare selv for transport og alt det der.
Hvis du gerne vil vide mere om Billeshave er du velkommen til at skrive, ellers tag forbi skolen, det er bestemt et kig værd, selve skolen er vildt flot, også er turfaciliteterne derovre også guld værd.
Gode Efterskoler