682 visninger
|
Oprettet:
hair extensions?? {{forumTopicSubject}}
hej piger
jeg går og overvejer om ikke jeg skulle få sat extensions i mit hår,
jeg må dog indrømme at jeg er så sippet jeg ikke vil have ægte hår (af en hel stribe gammel-kone årsager)
så er der nogen her der har erfaringer med syntetiske?
kan man få dem sat på? eller skal man købe hjem, og håbe farven bare passer?
hvor længe holder sådan nogen?
hvad pris snakker vi?
er der flere måder? hvis der er, hvad for en metode kan du så anbefale eller advare mig imod?
okt 2009
Følger: 58 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 65 Svar: 249
De blev alt for hurtigt filtret.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 878
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 20
Jeg kan heller ikke anbefale syntetisk hår - det lugter af barbie, det filtre efter et par vaske/regn/børstning, det er mere udsat af vind og vejr... Prisen på syntetisk ligger en anelse lavere end ægte hår - vi snakker IKKE om halv pris!
Jeg kan kun anbefale ægte hår og hot fusion - ikke fordi dt er dét jeg laver men af uddannelsesmæssige årsager samt erfaringer fra egne kunder - blandt andet at Cold fusion (små ringe som presses sammen med totter af dit eget hår) hvor kunder fik knækket deres hår fordi ringene var presset for hårdt.
Hot fusioner med keratin lim som også findes i balsams og hårkure - det varmes op og smeltles fast på totter af dit eget hår og størkner derefter på 3 sek.
Det tillader håret at ånde under limen, dit eget hår kan stadig vokse, som det skal og gøres det rigtigt og med erfaring, ser det komplet naturligt ud.
Jeg har en side på facebook hvor du kan læse mere om hot fusion, men send mig en pb, hvis du er mere nysgerrig... Prisen for hot fusion starter ved 1600kr. for 200 totter hår a´ 50cm i valgfri farve inkl. påsætning og god service
Google lidt og se en masse billeder af både syntetisk og ægte hår og om det skal være fast eller noget nemt, du kan tage af igen
Held og lykke
Louise
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.164
Jeg får KUN sat ægte hår i, det er pænere og holder sig pænt længere. Har både brugt hot fusion og ezy weft metoden og selvom hot fusion er lidt hårdere for mit hår end ezy weft giver det et pænere resultat og sidder bedre fast. Vil simpelthen ikke have andet end ægte hår og som andre i tråden siger, så er syntetisk hår faktisk ikke meget billigere end ægte, men det er en hel del grimmere. Sorry to say, men det synes jeg det er.
hair extensions??