{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

Diabetes taske {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg har for ca 3-4 dage siden fået at vide jeg har diabetes, og jeg skal nu have en taske til min "sprøjte" ,blodsukker apparat og nåle og sådan der til. Og har kigget rundt omkring men synes ikke jeg har kunne finde noget, så ville høre jer ad hvad i har eller kender en har af taske til diabetes ting. smiley
Forsat god dag/nat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diabetes taske
  • #1   7. sep 2015 Min kæreste har type 1 diabetes, han bruger som regel bare lommerne (eller min taske smiley ).
    Jeg synes den her virker så smart, men han vil ikke have den. http://www.mitliv.dk/funder-diabetestaske-kunstlaeder

Til nye og brugte nåle har han sådan en lille boks ala tupperware smiley

• #2   7. sep 2015 Min far har type 1 og han har en alle den der er linket oven over smiley den er dog lidt mindre, og der er ikke plads til notespinde i den, men den fungere rigtig godt.

• #3   7. sep 2015 man kan købe sådan en lille taske på apoteket (førhen fik man den med gratis når man købte måle pinde + apparat) den kan du have siddende hvis du har bælte på.

• #4   8. sep 2015 Hej, nu ved jeg ikke hvilken blodsukkermåler du har fået. Jeg bruger den der hedder accu chek mobile, når man modtager den er der en hjemmeside hvorpå man kan bestille en taske til den, den ene ligner et cigaret etui og kan ikke indeholde andet, den anden et penalhus hvor alt kan være i og det er selvfølgelig gratis (det er blodsukkerapp. også bare ring til firmaerne så sender de fluks et gratis) Nu du er hestepige kan jeg klart anbefale accu chek mobile, da den indeholder en kassette hvor der er til 50 målinger i, så man ikke skal stå og fjumre med en løs hvergang man måler, så ingen løse strimler og papir man skal finde en skraldespand til. Accu cheks nr er : 36399954 og er man heldig kan man lokke 2 gratis blodsukkerapp ud af dem så man har et reserveapp. Hvis du har øvrige spørgsmål hen af vejen, må du gerne skrive har haft det i 21 år og de sidste 1½ år på insulinpumpe

• #5   8. sep 2015 Min kæreste bruger et gammelt penalhus (et af de runde), hvor han har sit udstyr smiley

• #6   8. sep 2015 Jeg tror bare jeg havde en slags lille toilettaske til sprøjterne og nålene, også havde jeg mit blodsukkerapparat i sådan en "taske" som man plejer at få med fra hospitalet, hvori blodsukkerapparat, fingerprikkernåle, teststrimler, papir til at tørre blodet af med, og en lille plastikdåse til gamle teststrimler og nåle kan være i smiley lidt svært at forklare, men jeg synes det var bøvlet at skulle have sådan en diabetestaske - men det er jo alt efter smag og behag smiley

Nu har jeg en pumpe, hvilket er SÅ meget nemmere og nu skal jeg bare have blodsukkerapparat og juice med mig smiley

Kommentér på:
Diabetes taske

Annonce