{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.166 visninger | Oprettet:

Tage sol (lugte ? ) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg får afvide at man lugter når man tager sol, nu har jeg kun taget det en gang, og nu ved jeg ikke om jeg bare ikke selv kunne lugte det.

Men jeg synes ikke jeg lugtede hvad er jeres erfaringer.
Mere jeg ville rigtig gerne tage sol idag men kan ikke nå i bad bagefter og skal ud på date bagefter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tage sol (lugte ? )
  • #1   19. sep 2015 Man kan godt komme til at lugte af det.. Ligesom hvis du er meget ude i den rigtige sol.
    Men jeg syntes ikke det er grim lugt:-)

• #2   19. sep 2015 Kris: Jeg fik bare afvide af man stank af brændt hud, men jeg synes slet ikk jeg lugtede da jeg tog det, jeg tog så også ik så høj varme og kun 10 min smiley

• #3   19. sep 2015 Det kommer an på hvor lang tid, man tager og hvor meget, man kan "tåle". Men man kan godt komme til at lugte - også så man selv kan lugte det - men synes heller ikke, det er en grim lugt. Jeg har dog ikke selv lyst til at gå rundt og "lugte af sol" i offentligheden, så vil til enhver tid anbefale et bad (selvom jeg i det hele taget slet ikke ville anbefale at tage i solarie). Kan du ikke nå et bad, og synes du, du er ualmindeligt bleg til en date, ville jeg i stedet bruge en selvbruner eller spraytan smiley

• #4   19. sep 2015 Jeg kan ikke lugte det de gange jeg før har været i sol, men jeg kan absolut godt lugte når andre har været, selvom det kun er 10 min. Det lugter af brændt hud....

• #5   19. sep 2015 Det har jeg aldrig oplevet.. Men det kan måske godt være at jeg slet ikke lægger mærke til det, da jeg er vokset op med solarie i hjemmet.

• #6   19. sep 2015 Jeg kan lugte når folk har været i solariet, og ikke har været i bad. Jeg synes ikke det er nogen behagelig lugt, så jeg ville nok aldrig selv tage nogen steder lige efter sol.
    Det er ofte man ikke kan lugte det ligeså nemt på sig selv. Jeg kan kun ane lugten på mig selv, men på andre synes jeg den er ret stærk.

• #7   20. sep 2015 de gange jeg har været i sol,har jeg lugtet underligt bagefter, en blanding af varm hud, og den sprit man gør solen ren med.... grim lugt

Kommentér på:
Tage sol (lugte ? )

Annonce