{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Tilmeldt:
20. jan 2006
Følgere: 164 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.523

Digt... nu med hest i stedet for hund {{forumTopicSubject}}

Ja blev lige inspireret af det digt med hunden Så nu har jeg skrevet min egen bare med en hest smiley kommenter gerne smiley

Kan vi ikke være venner i stedet for at du er min herre ?
Du siger til mig hvornår jeg skal gå, hvor jeg skal gå og hvordan jeg skal gå.. Hvor fortæller du mig aldrig hvorfor ? Hvorfor fortæller du mig aldrig hvor meget du elsker mig ? Ved at mene det, ikk bare sige'jeg elsker dig' og så smidde en sadel på ryggen af mig og det skapeste metal i munden på mig. En dag for mig, er oftest at jeg får morgenmad. Så kommer jeg på fold, men kun hvis det er godt vejr, ved ikke hvorfor jeg aldrig har mærket regnen eller sneen under mine hove ? Er du bange for at jeg krymper, ligesom dit tøj i din vaskemaskine ? Jeg vil ud og boldre mig i sneen, ligesom du gør ! Så kommer jeg ind igen. I en boks hvor jeg stå og ligger i min egen afføring og tis. Hvornår kommer du ? Jeg tænker at der nok går lidt tid før du kommer, du skal jo også ha fri fra arbejde og skole. Jeg lægger mig til at sove en times tid. Når jeg så vågner igen er kl. 13 og jeg får frokost, du er stadig ikk dukket op. Jeg får min aftensmad, og stadig ingen mor. Endelig dukker du op, du har allerede sadel, trense og strigler under armen, jeg vrinsker stille til dig, men du hiver bare fat i grimen på mig og strigler mig hvor sadel og trense skal ligge, jeg nusser dig i håret da du tager støvler på, men får en over mulen og siger at du ikk gider at have mit snot i håret. Jeg ville jo bare være venlig ? Du stramme gjorden med alle dine kræfter, jeg har ondt i maven men tør ikk vise det, er bange for at få skæld ud over at jeg svinger med halen af irretation. Ud ad stalden i et hæftigt tempo, jeg prøver at følge så godt med jeg kan, men det er åbenbart ikk nok, du hiver mig i munden og det får mig til at bakke tilbage, det gør jo ondt ? Du slår mig med din pisk og jeg fór frem, så hiver du mig igen i munden og råber at jeg fandme ikk skal løbe fra hende. Men du slog ? Ridetimen er hurtig færdig og du har hevet mig meget i munden, jeg får ingen klap, og jeg skridter kun af i 5 min. Jeg kan mærke at det snurre i mine ben. Inden længe står jeg i min boks, stadig ligeså ulækker som da du kom. Jeg ser dig nu vende rundt om hjørnet. Mon du kommer igen imorgen ? Og at du måske ikke har ligeså travlt som idag. Jeg har hverken fået klap, godbidder eller kærlighed.
Men mor jeg elsker dig jo ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digt... nu med hest i stedet for hund
Kommentér på:
Digt... nu med hest i stedet for hund

Annonce