{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

Emner til projektarbejde (9. Klasse fremlæggelse) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Da vi i næste uge skal starte på vores projektuge, og jeg ingen ideer har til hvilket emne, jeg skal vælge, tænkte jeg, at der måske var hjælp at hente herinde.
Selvom vores overemne er 'forandring' og er meget bredt, er det meget svært at finde emner, da jeg gerne vil komme med noget anderledes og unikt.
De fleste vælger sådan noget som; spiseforstyrrelser, klima(forandringer), kriminalitet, flygtninge osv.
Håber der er nogen, der ligger inde med nogle fantastiske ideer smiley
På forhånd tak.

- Hvis oplægget ikke hører til her fjerner I det bare eller skriver til mig. Så fjerner jeg det selvfølgelig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emner til projektarbejde (9. Klasse fremlæggelse)
  • #1   2. nov 2015 hvad med den forandring hesteholdet er gennemgået de sidste 25/20 år herhjemme, den kunne være fin at tage op synes jeg.
    f.eks kan man få med at med markeder for 25 år siden var en "god" ting men i dag er en skidt ting blandt andet pga. internettet
    måden vi holder hestene på Ida/mod dengang (blandt andet os lovgivningen der er kommet på området) herunder tænker jeg os på blandt andet spiltove eller heste der kun gik på døgnfold året rundt, hvordan man nu er blevet opmærksom på at fodre korrekt. at udstyr (såsom sadel og hovedet mm) passer og ja bare sådan helt generelt.
    dernæst Kan du tage med hvordan ridningen i sig selv os har ændret sig og for de fleste vedkommende er blevet mere oplyst (hesten er ikke dum. hesten kan rides bidløst osv).

• #2   2. nov 2015 Skiftet fra folekskole til ungdomsuddannelse, at flytte hjemmefra, ung i dag kontra da far var dreng, telefonens udvikling, lokalplanen i din by

• #3   2. nov 2015 beskæringerne på gymnasier - det forandre jo nogen ting i forhold til jer næste år.
    forandringerne ved skolereformen.

tag noget som har undret jer i medierne nu og her. fx. som flygtningene om de ændringer der blev lavet i eu for at du kunne passere eu-lande for at komme til sverige. - dette er jo en forandring der blev lavet.

der er massere emner. smiley

• #4   2. nov 2015 Teknologiens indflydelse?

• #5   2. nov 2015 Altså jeg skrev også om klimaændringer - det var SÅ spændende. Jeg havde dog fokus på politisk manipulation, så det var lidt anderledes smiley

• #6   4. nov 2015 Tak for svar. Har kigget nærmere på jeres svar og har fundet et rigtig godt emne. Tusinde tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Emner til projektarbejde (9. Klasse fremlæggelse)

Annonce