{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr
  • #1   15. nov 2015 Det tror jeg da man kan på de fleste ridelejre?

Men måske du skal gå efter et sted, med nogle ordentlige undervisere, og ikke bare nogen, der står i et hjørne og dirigerer en kæmpe flok rundt i halen på hinanden. :o)

Jeg kan anbefale www.trinderupgaard.dk . Dygtig og grundig underviser, der er god til at tage hånd om den enkeltes problemer og udfordringer. Hun er min gamle træner og jeg har været på rideferie hos hende et par gange. Alle gangene var jeg sammen med nybegyndere, og jeg blev fint udfordret alligevel, også uden at de andre ikke fik den nødvendige hjælp. Så hvis du bor i nærheden, kan jeg klart anbefale det. :o) Du kan både have din egen hest med og låne en af hende. :o)

• #2   15. nov 2015 Jeg holder ridelejr i Bjæverskov hvor man godt kan komme med sin hest både med og uden problemer, alt fra at man bare gerne vil lære at træne fra jorden til problemer.

På ridelejren vil man lære om en masse træning fra jorden, hestens "sprog", energier (tankeføring), ridning bidløst osv smiley

På stedet er der store græs folde, bane, ridehus hvis vejret skulle blive dårligt, stald smiley

Du kan evt læse omkring metoden herinde på annoncerne jeg har mig eller hestefrihed.dk på facebook smiley

• #3   16. nov 2015 Mange tak for svarene, vil se nærmere på det:) men det var en stor hjælp! ?

Kommentér på:
Ridelejr

Annonce