Ridelejr {{forumTopicSubject}}
Hej:-) er der nogle der kender en ridelejr hvor man arbejder med et problem/problemer man har med hesten?
Tak for hjælpen på forhånd<3
Hej:-) er der nogle der kender en ridelejr hvor man arbejder med et problem/problemer man har med hesten?
Tak for hjælpen på forhånd<3
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Men måske du skal gå efter et sted, med nogle ordentlige undervisere, og ikke bare nogen, der står i et hjørne og dirigerer en kæmpe flok rundt i halen på hinanden. :o)
Jeg kan anbefale www.trinderupgaard.dk . Dygtig og grundig underviser, der er god til at tage hånd om den enkeltes problemer og udfordringer. Hun er min gamle træner og jeg har været på rideferie hos hende et par gange. Alle gangene var jeg sammen med nybegyndere, og jeg blev fint udfordret alligevel, også uden at de andre ikke fik den nødvendige hjælp. Så hvis du bor i nærheden, kan jeg klart anbefale det. :o) Du kan både have din egen hest med og låne en af hende. :o)
Blogger
Følger: 237 Følgere: 2155 Heste: 17 Emner: 202 Svar: 2.255
På ridelejren vil man lære om en masse træning fra jorden, hestens "sprog", energier (tankeføring), ridning bidløst osv
På stedet er der store græs folde, bane, ridehus hvis vejret skulle blive dårligt, stald
Du kan evt læse omkring metoden herinde på annoncerne jeg har mig eller hestefrihed.dk på facebook
nov 2013
Følger: 22 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 3
Ridelejr