{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

dækken hjælp {{forumTopicSubject}}

Dækken eksperter.??
Min hest han er klippet på bringe og lidt på halsen, maven hvor gjorden sidder og så ved hofterne. Og går uden dækken Vi har det dejligste solskin her i weekenden, så det han vil komme til at svede inden under det h si han gik med det om dagen også. Men når det er aften bliver det så koldt i stalden. Jeg har bemærket at han er ved at blive lidt snottet og har derfor anskaffet mig et regndækken med for I. Kan jeg godt bare smide det på ham når han kommer ind. Og så tage det af i morgen tidlig alt efter vejret??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dækken hjælp
  • #1   21. nov 2015 altså hvis jeg var dig ville jeg ikke lade en klippet hest gå uden dækken, og ville helt sikkert give ham noget på om natten. men hvis det ikke er din plan han skal gå ude med dækken ville jeg nok smide et inde tæppe på ham

  • #2   21. nov 2015 Jeg fik af vide dengang han blev klippet i sidste månede at han ikke behøvede dækken ved denne klipning. men eftersom hans pels vokser langsom. og det er begyndt at blive så koldt om natten i vores stald. Så ville jeg smide noget på om natten og så tage det af alt efter vejret i morgen. For begynder det at blive koldere om eftermiddagen så får han det selvfølgelig også på

  • #3   21. nov 2015 så ville jeg nok smide et inde tæppe på om natten

Kommentér på:
dækken hjælp

Annonce