{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Part kontrakt {{forumTopicSubject}}

Hvis i skal have part på hest vil i så lave en kontrakt der sikre dig og parten at alt bliver overholdt? Og man kan vel godt skrive kontrakten selv så længe part og ejer er enige ikke?
Forslag til hvad der bare skal stå!
Tænker mere hvis jeg for en part der så fx tilkalder dyrelæge for en hudafskrabning som ikke var nødvendig med dyrelæge uden at informere mig som ejer inden skal part så betale regning og sådan nogle ting!:-) har ikke en part nu men kunne godt tænke mig det så alt ikke er så stresset for mig:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part kontrakt
  • #3   24. nov 2015 Ang. dyrelæge skriver du jo bar i kontrakten at personen ikke må tilkalde dyrelæge, massør eller anden form for behandling før ejer har godkendt det, hvis man vælger at gøre det alligevel betaler parten for besøget..

    Men alt med ridning, håndtering, penge, om parten må købe noget til hesten jamen alt, gå evt. ind på heste-nettet og kig deres udlåns kontrakt og få ideér for mange af de ting er de samme jo..


  • #4   24. nov 2015 Det er mere med hvis hesten så en dag får brug for dyrelæge på partens dag og jeg fx ikke høre min tlf må man så godt få en helt tredje person ind i billedet parten skal snakke med så de afgøre om dyrlæge er nødvendigt? Det må man vel godt ikke? Regner ikke med jeg ikke er til at få fat i det kan man altid men der ku ske noget uventet med mig hahah:p jeg er meget øm med mit udstyr og vil altid have det låst inde når man ikke er ved skabet andre der har det sådan haha:p

  • #5   24. nov 2015 hvis du liger smider en pb med din email kan jeg sende den kontrakt mig og min part har. Den er vi begge to glade for smiley

Kommentér på:
Part kontrakt

Annonce