{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Personlig gave {{forumTopicSubject}}

Ayo guys! Har et problem xD Min kæreste har fødselsdag den 19 dec. og vil rigtig gerne give ham noget personligt. Han er ikke så meget til plancher og videoer og sådan...eller fotoalbums..og ved bare slet ik hvad jeg skal give ham så 0.0 Tænker på at give ham en oplevelse....det er heldigvis en lørdag. Eller måske en slags suprise? jeg ved det ik...har i nogle ideer.. jeg er lige startet på efterskole for et par uger siden og han er rigtig ked af at jeg er taget afsted, så jeg tænkte på at jeg ville overraske ham, men det er bare svært når det er en lørdag og han godt ved jeg er hjemme i weekenderne....ideer? smiley Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Personlig gave
  • #1   3. dec 2015 Lav en kurv med lækkerier. Tag ud et sted og spis dem. Gerne et sted hvor i kan lave bål. Husk tæpper, og gerne nogle stykker da det jo er ret koldt. Spis, snak og hyg jer

  • #2   3. dec 2015 Du kunne give ham sådan en smartbox.. Eller morebox eller hvilken type du lige vælger.. Der er mange forskellige pakker.

    Jeg giver også min kæreste en 'personlig' gave i år.. Han plejer altid at ønske sig sokker og underbukser.. Men ja..
    Han kom til at udtrykke at han synes det kunne være fedt at få min veninde til at lave en computertegning af hans Porsche.. Og det har han ikke nævnt siden, men ved hvor meget den bil betyder for ham.. så det er lige hvad han får..


  • #3   3. dec 2015 Jeg vil også foreslå en kurv med lidt lækkerier. Så kan i enten tage ud til en shelter, eller lign. hvor i også kan lave bål og hygge, eller også kan du lave en indendørs skovtur, det gjorde jeg engang smiley Der lavede jeg en hule af tæpper og puder i grønne nuancer, og så holdt vi picnic derinde smiley

Kommentér på:
Personlig gave

Annonce