841 visninger
|
Oprettet:
Anmelde person {{forumTopicSubject}}
Hejsa:)
Har nogen forstand på hvordan man anmelder en person?:)
Har brugeren på min filterliste, så ved ikke om der er derfor, men kan ikke se en 'knap' på brugerens side hvor der står anmeld:)
Også lige et spørgsmål mere.
Må jeg godt anmelde fordi personen lyver om at jeg ingen tilknytning har til min part?:)
I tænker sikkert jeg er totalt ondsvag men den person har virkeligt i forvejen ødelagt mit liv mere end godt er
Mvh. Naja
OBS. Vil gerne have der holdes en pæn tone:)
aug 2014
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 180 Svar: 1.447
Men mit spørgsmål er stadig om jeg kan anmelde hende for det:)
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
Hvad nu hvis det var dig selv der var i den anden ende.. Ville du bryde dig om at blive anmeldt på grund af så lidt?
Måske var det bedre at tage en snak med personen, og løse det problem der reelt er.
aug 2014
Jeg kan sagtens klare det i det virkelige, men hvor hun også begynder at angribe andre steder fra, ved jeg snart ikke havd jeg skal gøre..
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.321
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 322
Du kan ikke stoppe hende ved at anmelde hende.
Jeg er enig med Kris
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
Folk er ikke så dumme, hvis en skriver grimt om dig, du ikke selv er der, så vil hun hurtigt blive sat i bås. Da det er bagvaskelse mobning osv.
Som i skolegården mobbere går efter respons. Får de ikke opmærksomhed og respons dør det hen, eller de finder andre veje. Og ja oftest er det jo desværre sørgelige personer.
Ville droppe det slette mig fra den debat. Kun tage det op, hvis andre end hende med problemet skrev noget. Og ja tænk sig godt om, smid aldrig brænde på bålet. Og accepter der skøre, syge fortabte mennesker derude som ikke ønsker hjælp. De ikke din tid værd :-). Rigtig godt nytår til dig lige om lidt.
aug 2014
Selve det hun skrev kommer heg hurtigt over, det er jo mere hvad hun har gjordt før.
Også godt nytår til dig.
nov 2012
Følger: 35 Følgere: 38 Heste: 2 Svar: 42
aug 2014
Anmelde person