{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Anmelde person {{forumTopicSubject}}

Hejsa:)

Har nogen forstand på hvordan man anmelder en person?:)
Har brugeren på min filterliste, så ved ikke om der er derfor, men kan ikke se en 'knap' på brugerens side hvor der står anmeld:)

Også lige et spørgsmål mere.
Må jeg godt anmelde fordi personen lyver om at jeg ingen tilknytning har til min part?:)
I tænker sikkert jeg er totalt ondsvag men den person har virkeligt i forvejen ødelagt mit liv mere end godt er smiley

Mvh. Naja

OBS. Vil gerne have der holdes en pæn tone:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmelde person
  • #1   27. dec 2015 Fandt ud af hvor jeg skulle anmelde:)
    Men mit spørgsmål er stadig om jeg kan anmelde hende for det:)

• #3   27. dec 2015 Du må da anmelde for hvad du vil.. Men tænk dig om før du gør det.
    Hvad nu hvis det var dig selv der var i den anden ende.. Ville du bryde dig om at blive anmeldt på grund af så lidt?
    Måske var det bedre at tage en snak med personen, og løse det problem der reelt er.

• #4   27. dec 2015 Kris: jeg kender hende i virkeligheden som skrevet, og pigen har længe prøvet at 'gøre mig ondt " både fysiks men også psykisk.
    Jeg kan sagtens klare det i det virkelige, men hvor hun også begynder at angribe andre steder fra, ved jeg snart ikke havd jeg skal gøre..

• #5   27. dec 2015 Men så er det nok ikke på HG du skal gøre noget.. SÅ mp du jo have fat i pigebarnet eller hendes forældre så i kan lærer at opfører jeg ordenligt overfor hinanden. I min verden der gælder det både for voksne og børn...

• #7   28. dec 2015 Jeg ville få fat i hende I virkeligheden og ikke over internettet.
    Du kan ikke stoppe hende ved at anmelde hende.
    Jeg er enig med Kris smiley

• #8   28. dec 2015 Trist folk ikke har et. Liv, men bruger deres tid kræfter og energi på at ødelægge andres. Kan sagtens følge dig, men. Og ved ikke hvordan du selv bedst kommer vidre, jeg ville personligt nok vælge ikke at læse kikke og blot igonere alt fra personen.
    Folk er ikke så dumme, hvis en skriver grimt om dig, du ikke selv er der, så vil hun hurtigt blive sat i bås. Da det er bagvaskelse mobning osv.

Som i skolegården mobbere går efter respons. Får de ikke opmærksomhed og respons dør det hen, eller de finder andre veje. Og ja oftest er det jo desværre sørgelige personer.

Ville droppe det slette mig fra den debat. Kun tage det op, hvis andre end hende med problemet skrev noget. Og ja tænk sig godt om, smid aldrig brænde på bålet. Og accepter der skøre, syge fortabte mennesker derude som ikke ønsker hjælp. De ikke din tid værd :-). Rigtig godt nytår til dig lige om lidt.

• #9   28. dec 2015 Tina: har også tænkt mig fuldt at ignorere hende.
    Selve det hun skrev kommer heg hurtigt over, det er jo mere hvad hun har gjordt før.

Også godt nytår til dig.

• #10   29. dec 2015 Fornuftigt at sætte hende på filter hun er ikke værd at bruge tid og krudt på og lad være med at falde "ned på hendes niveau" for så er man ikke bedre selv.ignorer hende så gider hun til sidst ikke mere men vil dog sige at bliver det alt for meget så tal med en voksen og få hjælp den vej smiley

• #11   29. dec 2015 Har også haft filter på længe, men det hjælper åbenbart ikke:/

Kommentér på:
Anmelde person

Annonce