{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.477 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet showshine/ hestebalsam... {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Vi kan vist alle sammen blive enig om at showshine / hestebalsam eller hvad du vil kalde det... Kan være pisse dyrt
Men er der nogen der ved hvordan man kan lave sin egen?!
Altså sådan en spray flaske...
Fordi de kan være vildt dyre og ville høre om der var en billiger metode? smiley

Hilsen fra rytteren som ingen penge har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet showshine/ hestebalsam...
  • #1   27. dec 2015 Synes nu ikke det er specielt dyrt, eller jo self. hvis man skal have det vildeste mærke og ikke kan klare at det ikke er det dyreste fineste mærke..

men ellers kan man købe dem til 79, 89, 99 mange steder, hvilket jeg ikke synes er dyrt da der er til maaaange gange smiley og det virker lige så godt som det der koster 200kr..

• #2   27. dec 2015 Maria
    Det er jo rigtig nok men vil gerne spare penge smiley

• #3   27. dec 2015 Synes nogle gange en sprayflaske med vand kan være lige så godt smiley

• #6   28. dec 2015 Her er noget hentet på Heste Nettet
    Du skal bruge:
    1 liter vand (evt. med ekstrakt af kamille eller stedmoderblomst - men det er ikke nødvendigt).

ca. 6o gram emulgator (kan nok fås hos Matas) eller du kan få det af mig, hvis du kan hente det.

3 dl. olie (billig madolie er OK, men koldpresset olie er bedre)

Vandet bringes i kog og tages af varmen et øjeblik. Olien tilsættes og det hele varmes op til 80 grader. Emulgatoren tilsættes og der røres godt / piskes mens det køler ned. Hældes på en sprayflaske.

• #7   28. dec 2015 Jeg har haft god effekt m babyolie. Bare husk det kan irritere øjnene (erfarede en fra min gamle rideskole, da hun ville give lidt skinnende effekt rundt om øjne pg nærebor)

• Maria HC
    Maria HC Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 3
    #9   6. maj 2016 Jeg laver min egen showshine
    Ved at blande balsam og vand,
    Prøv det i dit eget hår hvis det drypper skal der mere balsam i.
    Der må ikke være noget i balsamen som heste ikke kan tåle. PS man skal have sin egen sprayflaske.

Kommentér på:
Hjemmelavet showshine/ hestebalsam...

Annonce