{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Dennis Knudsen allergi {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ikke kan tåle hans produkter?
Jeg er ikke allergisk over for noget, men lige hans makeup vådservietter, der får jeg en stor reaktion, mine øjne hæver voldsomt, fra midt kinder til over øjenbrynene, min øjne bliver meget blodspringte og jeg får sår, de kløer og kun en ting hjælper, is.
Jeg måtte idag sande at problemet skyldes hans produkt, tage antihistamin, som kun havde en kortvarig og ringe effekt.
Jeg har aldrig taget antihistamin i mit liv før og er forundret over at det er sket for mig, og derfor ville jeg lige høre om andre har prøvet noget i samme dur

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dennis Knudsen allergi
  • #1   17. jan 2016 Er det så ikke bare, at bruge noget andet?
    Jeg bruger det ikke selv.
    Men har du tjekket om der sku være noget "farligt" i, som måske gav udslaget?

• #2   17. jan 2016 Bruger det ikke selv, er sog sart med visse make up ting og shampo. Så holder mig til faste produkter. Dog kun en uge eller to siden, der netop var noget i avisen med nogle våd servitter der blev taget af hylderne. Tror dog ikke de var farligere end de plejer. Men noget med et stof der ikke skulle være i eller ikke var skrevet korrekt. Er det helt galt, må du jo kontakte vagt lægen. Ikke fedt når vi taler øjne og dit syn.

Kommentér på:
Dennis Knudsen allergi

Annonce