{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.903 visninger | Oprettet:

Farvet hår hos frisør hvad plejer i at gøre ? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det noget tid siden jeg har fået farvet hår hos frisøren, da min mor har gjordt det på mig da jeg boede hjemme, men nu er jeg flyttet ind til byen i kbh, og skal derfor have farvet hår hos en frisør
(da jeg er meget kritisk vil jeg ikke have en veninde til det smiley )

Meeen jeg går i skole, og hader at møde op uden jeg har været i bad, så min er jo vasket inden, og jeg husker man får vasket sit hår når det bliver farvet, og mit hår er rimelig skadeligt i forvejen, så sparer på at bruge shampoo og ellers noget til ødelagt hår.

Men så tænker jeg hvad gør i andre, jeg ville hade at møde op til en frisør med ja slags morgenhår der ikke har været vasket, da jeg selv ikke ville synes det var så fedt, da mit hår nemt bliver fedtet synes jeg, det var jo ligemeget når det var min mor men ja nu synes jeg ikke.

Så hvad jeg endelig vil høre er hvad plejer i, at gøre jer der får farvet håret hos en frisør ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvet hår hos frisør hvad plejer i at gøre ?
  • #1   27. jan 2016 Jeg kommer aldrig med nyvasket hår. Simpelthen fordi de ikke anbefaler det pga farven ikke tager ligeså godt i mod smiley

Jeg gør generelt heller ikke noget ved den inden. Så jeg møder vel op med "morgenhår" smiley

• #2   27. jan 2016 når du møder op skal det IKKE være vasket den klare de. og jeg vil anbefale dig du spørger efter hvilken hårolie og hvilket produkt du kan bruge til at forstærke dit hår. hvis du skal have det blond så køb også en silvershampoo den bruger du ved du vasker håret og så tager det i og lader det sidde i MAKS 2 min og så ud med det.. Dagen efter er håret med et gråt skær efter næste vask burde det meste gule skær være væk og også det grå.. det blier gråt for at fjerne det gule og er helt normalt... produktet er lilla... Hilsen en der fik skæld ud og smidt en masse produkter i hovedet af min frisør smiley

• #3   27. jan 2016 Julie : jeg ved de klare den men jeg kan kun i hverdagene da jeg i weekenden ikke er hjemme, og jeg møder kl 8 og har transport inden og jeg vil ikke møde med morgenhår, da det er vigtigt i vores fag at møde velplejet dermed vasket hår osv hvis du har fedtet hår, jeg tag hårpiller, vitaminer, hårolie her fra dec + shampoo til ødelagt hår og en balsam til det også med olie så silvershampoo vil jeg ikke u di da jeg ikke synes det gavner udover hvis man har gult hår, har nemlig brugt det før smiley

• #4   27. jan 2016 Ingen hårvask inden farvning smiley Jeg har fået det gjort hos frisøren, men nu er det squ blevet for dyrt til mit budget. Så jeg handler farve over nettet og farver det selv. ( Frisørlageret.dk)
    Generelt vasker jeg næsten aldrig mit hår, men når jeg så vasker det bruger jeg shampoo, balsam og olie, føler selv mit er i okay stand..
    Held og lykke med farvningen smiley

• #5   27. jan 2016 Camilla Ja, jeg fik også min mor til det, og det var dejligt billigt ca 60-70 kr når det var på tilbud, hvilket jeg altid købte det til, men nu er jeg flyttet og jeg er virkelig kritisk med mit hår så vil ikke lige "ødelægge" et venskab med at mine veninde skal farve det smiley

• #6   27. jan 2016 Tag på weekend hos din mor og få det gjort som du plejer smiley

• #7   27. jan 2016 Mette K : Haha ja, nu var aftalen med min mor at jeg ikke fik det farvet mere hos hende så den går ikke smiley

• #8   27. jan 2016 Er sikker på at hun vil elske at du inviterer dig selv hjem hveranden måned inkl. farvning af hår smiley

• #9   27. jan 2016 Mette K: Ja, det ved jeg da vi har snakket om det jeg er lidt irriterende at stå med når det ikke er en prof der skal farve det så det ved jeg hun ikke gider mere smiley

• #10   27. jan 2016 Jeg farver det altid selv! Mest af alt fordi det ikke tager lige så lang tid synes jeg, og så fordi det koder langt mindre. Ud af de 3 år jeg selv har farvet har jeg kun været utilfreds med mit eget forsøg 1 gang.. Aldrig farv dit hår knaldrødt selv! smiley

• #11   27. jan 2016 Din hår fedter fordi du vasker det ofte

• #12   27. jan 2016 hvorfor ikke farve det selv ?
    jeg blev kun farvet ved frisøren da jeg var mindre ellers har jeg selv gjort det. måde med pang farver og normalt uden nogenproblemer smiley og jeg har meget langt og tykt hår smiley

• #13   28. jan 2016 Okay nu var det ikke et spørgsmål om hvorfor jeg ikke farvede det selv, det ville jeg utroligt gerne og gjorde det inden jeg flyttede, men pga jeg er flyttet vil min mor ikke gøre det mere en aftale vi havde (og forståligt)
    Min veninder skal ikke gøre det, da jeg er ret strid når ikke prof gør det, så det ville bare gå udover vores venskab, det er ret svært at farve ens hår selv når det er blondt, man skal helst undgå at farve det der er farvet, så godt man kan, også kan du tydelig se på en pige der normalt er mørkhåret, som farver sig blondt hvor hun har "glemt" eller lign smiley

Mit spørgsmål gik mest til dem der fik farvet håret hos en frisør nemlig smiley

Kommentér på:
Farvet hår hos frisør hvad plejer i at gøre ?

Annonce