{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Nadia
Nadia
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 7

Hjælp omkring seksualitet {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley

Vi har projekt uge om andre seksualiteter.
Der er nogle af spørgsmålene, hvor jeg også, vil høre jeres mening.

Spørgsmålene lyder sådan:
Hvordan påvirker andres seksaliteter?
Hvordan får man en anden seksualitet?

Det vil være supper dejligt, hvis i kom med en forklaring smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp omkring seksualitet
  • #1   2. feb 2016 Og det behøvede du en nyoprettet annonym bruger-profil til ?

• Nadia
    Nadia Tilmeldt:
    feb 2016

#2   2. feb 2016 Ja, jeg vil bare høre andres meninger smiley

• #3   2. feb 2016 Hvad menes der med andre seksualiteter?

• Nadia
    Nadia Tilmeldt:
    feb 2016

#4   2. feb 2016 Andre seksualiteter: Homoseksuelle, panseksuelle, aseksuelle osv..

• #5   2. feb 2016 Hvis det er til et projekt, er der vel ingen grund til at lave en anonym profil smiley

Man fødes med den seksualitet man har.

• Nadia
    Nadia Tilmeldt:
    feb 2016

#6   2. feb 2016 #5 Mange tak for jeres svar smiley
    Men hvorfor er det at i er imod min bruger?, det kan jo være jeg kommer til at bruge den profil fremover, ligesom jer andre. smiley

• #7   2. feb 2016 Man fødes til den seksualitet man har, og andres seksualitet påvirker ikke mig eller min hverdag. (Eller kommer mig ved) Derudover mener jeg ikke at man kan påvirkes til at have en bestemt seksualitet, dog kan man hvis man i forvejen har en flydende seksualitet, og udsættes for et voldsomt traume få en tendens til at hælde mod en bestemt seksualitet/ få en seksualitetsforstyrrelse.

• #8   2. feb 2016 Jeg har en kammerat der er asekseksuel, jeg selv er bi seksuel.
    Han forklarede som sådan er han ikke påvirket af det og familien var helt ok med det.
    Men det er ikke noget han som sådan bare siger til alt og alle.
    Men han er ikke seksuelt tiltrukket af nogen eller noget, han kan lide folk men han bliver ikke tændt.
    Han fortalte at hans mor er også aseksuel og hun havde kun sex for at få sine børn. Han har det på samme måde at hvis han vil have børn til den tid må han finde en pige at være sammen med og få børn med men han er ikke interesseret i sex.

Jeg selv er biseksuel, det er kun tætte venner der ved det og så familie.
    Oplever tit at folk rynker på næse af mig hvis de spørger ind til min seksualitet. Jeg er enlig meget åben omkring min seksualitet men det kan støde mig at folk synes det er ligefrem ulækkert at man er til begge køn.
    Jeg fik ikke min seksualtitet jeg er født med den.

Det er ikke noget man som sådan vælger.

• Nadia
    Nadia Tilmeldt:
    feb 2016

#9   2. feb 2016 #7 & #8 Mange tak for jeres svar! smiley

• #10   2. feb 2016 Andres seksualiteter påvirker mig ikke smiley
    Man kan ikke bare få en anden seksualitet - seksualiteter bestemmes af gener og kan til en vis grad påvirkes af miljøet, men når man kan ikke bare sige "Nu vil jeg være homoseksuel!" - man kan eksperimentere, med det modsatte køn end hvad man normalt tiltrækkes af jovist, men man kan altså ikke bare skifte seksualitet sådan udenvidere... Dog kan man støde på flere, der egentligt har levet som heteroseksuelle i mange år, og måske endda er gift og har børn, som pludselig springer ud som homoseksuelle - her er det også interessant at se på transkønnede som Bruce/Cailtlyn Jenner og Einer Wegener/Lili Elbe..

• #11   2. feb 2016 Andres påvirker mig ikke da det er deres valg hvad de føler for. :3

Der er der nogle der rynker på næsen af mig eftersom jeg ikke desideret vil sige jeg er heteroseksuel. (Jeg er til drenge og er selv en "pige")
    Grunden til jeg skriver "pige" som jeg gør er nemlig at jeg er genderqueer, hvilket vil sige at jeg hverken er kvinde eller mand ^^ da jeg ikke kan identificere mig som en af dem. (jeg har udseende som en kvinde og opføre mig som en mand, dog uden følelse for at kalde mig en af dem)

at få en anden seksualitet er jo at prøve sig frem hvad man er tiltrukket af :3

• #13   2. feb 2016 Hvis du med Hvordan påvirker andres seksualiteter? mener, hvordan andres seksualiteter påvirker mig, så påvirker det mig ikke, da jeg er tilhænger af at folk skal være dem, de er - som det er blevet nævnt så er det i grunden none of my business.

Mht. hvordan man får en anden seksualitet, så er jeg enig i at det er noget man er født med, men også noget der på en måde kan være svingende - fx. folk der netop lever som heteroseksuelle, men finder ud af at de er biseksuelle, eller folk der ikke føler de kan puttes i en kasse. Det er nok svært at sige med sikkerhed.

• #14   2. feb 2016 Andres seksualitet kan ikke påvirke mig. Hvordan skulle det? + man fødes med en seksualitet, det er ikke noget man "bliver til" senere hen. Ja det kan godt være, at man i starten tror, at man er hetero som "alle andre", men så senere finder ud af at man er homoseksuel, men så var man altså stadigvæk homoseksuel fra starten - man vidste det bare ikke dengang smiley

• #15   2. feb 2016 Andre folks seksualitet påvirker mig ikke på nogen måde. Kan ikke se hvorfor eller hvordan det skulle kunne det.

Kan ej heller se hvordan du skulle kunne få en anden seksualitet - man er født med den seksualitet man nu har. Tror ikke på at de mennesker du voksede op med eller det miljø du kommer fra kan have indflydelse på din seksualitet. Jeg voksede udelukkende op sammen med folk der var/er hetero, så vidt jeg ved af, men det har ikke haft nogen indflydelse på mig, eftersom jeg er til piger. Så hvis det ikke har nogen betydning den ene vej, kan jeg heller ikke se hvorfor det skulle have den anden vej - altså, hvis du vokser op sammen med folk der er homo, trans, bi osv.

• #16   2. feb 2016 Hvilken seksualitet andre mennesker har kan rage mig et vis sted smiley Jeg har svært ved at identificere mig selv, da jeg synes jeg ligger et sted mellem hetero og pan - så jeg har valgt ikke at give mig selv et label, og i stedet bare være mig. Det fungerer smiley
    Blandt mine absolut tætteste venner er flere biseksuelle, og har også gennem tiden haft gode venner der har været homoseksuelle. smiley

Kommentér på:
Hjælp omkring seksualitet

Annonce