{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Acana VS Orijen {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har prøvet at spørge på HuG, men der er ikke rigtigt kommet nogen reaktion. Så derfor prøver jeg nu her, for mange af jer har jo også hund smiley

Jeg er ved at undersøge hvilket foder min kommende hund skal have, jeg har i forvejen en kat som jeg fodre med Orijen og er rigtig glad for dette foder. Men desværre er det jo også rimelige peberet, og da jeg er studerende så er pengene jo ikke kæmpe store (men har råd til at have hund og opsparing til evt dyrlæge). Jeg har så kigget lidt på Acana, som hvad jeg kan læse mig frem til er rimelig lig Orijen men så en smugle billigere.
Vil derfor høre om folks erfaringer med Acana, både dårlige og gode smiley Og om det overhovedet er i nærheden af Orijen, eller er det bare noget opreklameret pladder smiley For hvis dette er tilfælde, så ender jeg nok med at gå over på noget helt tjerde foder.

Håber i herlige hestemennesker vil hjælpe, når nu hundemenneskene er lidt til den stille side smiley

Også får i da også et billede af min kommende lille Effie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acana VS Orijen
  • #1   2. feb 2016 Så skal du da have oprettet hende derinde! smiley Jeg fodrer med Essentials (som jeg er meget tilfreds med), og har ikke erfaring med Acana, så har ikke svaret

• #2   2. feb 2016 Fünke: Jeg skal nok oprette hende, men skal jo altså lige have hende hjem først xD Hun kommer først til marts, derfor er hun ikke oprettet endnu.