Er det grund nok til udstemning? {{forumTopicSubject}}
...Der er en herinde, først skriver hun til mig på forummet at jeg skal holde kæft, fordi jeg kan argumentere lidt bedre end hende.
(Hun lagde ud med at sige, at det var synd at opklasse en pony til hest fordi det var synd for den at ride heste afstande of springe 20 cm højere)
Bagefter giver hun alle mine heste middel, og jeg kan sagtens forstå det ved nogle af mine heste, men der er også en af dem som har bare LIDT bedre billeder end mange andre, og den har også fået middel. Og jeg kan jo se at hun meeeget oftere giver høj end middel. Så skriver jeg først og siger tak for hævnkarakteren og hun skriver så tilbage at det var så lidt.
Bagefter spørger jeg om der er en grund til, at mine heste har fået middel udover hun synes jeg er pisse irriterende, og så skriver hun, at hun kun giver høj til heste med en god rytter.
Er det ikke lige lovligt grovt, i forhold til hvad der er tilladt herinde? :S
Så altså, om jeg godt ville kunne stemme hende ud?
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Sådanne folk hører ikke til herinde !
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.277
Jeg er heller ikke sikker på, om dette er udhængning eller ej, men jeg forstår udemærket din irritation. Det havde også være at gå over stregen for mit vedkommende.
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
Men jeg er simpelthen så irriteret, og jeg har ikke nævnt nogen bruger eller debatindlæg ^^ så jeg håbede at et ikke var
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
mar 2005
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 255
De er fine ^^
Er det grund nok til udstemning?