1.803 visninger
|
Oprettet:
Anna Pihl!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle ! (:
2 spørgsmål :
1: Hvad syntes i om serien Anna Pihl?
Jeg er personligt hel vild med den, og ser det HVER mandag, hehe d;
Det leder mig så til spørgsmål nr. 2 !
2: Den sang det starter med?
De spiller den også i radioen, men hvad hedder den, og er der nogen der har den?
Please , hjælp.
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
ser anna pihl hver gang xD .
jan 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 30 Svar: 147
lidt trælst.
men går nok
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
jan 2006
Følger: 76 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 520 Svar: 2.956
Jaa, det er genialt (:
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 1.809
mandag aften er optaget til anna phil.
apr 2006
Følger: 97 Følgere: 107 Heste: 1 Svar: 2.255
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 355 Svar: 1.181
Syntes At ham der Indvandren er ret Lækker ...
Selvom jeg ik' rigtig plejer og syntes om Indvandredrenge... så er han da aligevel en smule HOT..
maj 2005
Følger: 139 Følgere: 126 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 215
apr 2006
"Karim" Ikke er skuespiller i Virkeligheden?
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 355 Svar: 1.181
apr 2006
Forbrydelsen synes jeg at har en uhyggelig steming så det "tør" jeg ikke se
apr 2006
"Det var faktisk ret tilfældigt. Jeg underviser på en skole, hvor der var en lærer, der kom over en dag med et avisudklip, hvor Cosmo Film søgte en rolle, der skulle se sådan og sådan ud og skulle spille en af hovedrollerne."
"Så en dag da jeg var på vej hjem fra fodbold, så jeg det avisudklip, der lå i bilen og jeg tænkte så, at jeg måtte prøve, fordi ellers så ville jeg fortryde det. Og det gjorde jeg så."
"Jeg kørte derind og der var så en masse mennesker og så skulle man fortælle, hvem man var og hvorfor man ville være politibetjent. Så castede de en masse og man ville så få en mail, hvis man kom videre. Og det gjorde jeg. Så var der så flere runder og efter femte eller sjette runde, så fik jeg afvide, at jeg var favourit," smiler Said Chayesteh.
Hjælp til skuespillet
Said har ingen skuespillererfaring og fik hjælp til skuespillet inden, optagelserne gik i gang.
"En uge inden vi startede optagelser, fik jeg så Henning Sprogø på. Det hjalp selvfølgelig meget. Vi øvede meget med stemmer, så det gik ret stærkt. Så det tog lidt tid inden, at jeg fattede, at jeg havde fået den her rolle," siger Said.
Efter at have medvirket i Anna Pihl har Said fået blod på tanden, hvad angår skuespillet.
Se hele interviewet på Sputnik
"Det har været en meget positiv oplevelse at være med og møde skuespillere, som har prøvet det før og som er gode i forvejen. Selvfølgelig er man nervøs i starten, men efterhånden så falder man til og man er mere sikker på sig selv og så bliver det fedt."
Besværlig casting
Ifølge Adam Price var der store besværligheder ved at finde skuespilleren, der skulle spille Karim-figuren. Det krævede en del castings, inden casterne fandt frem til den rette.
"Vi skulle have fat i en helt ung fyr og det var svært, for så mange skuespillere er der ikke at vælge imellem. Vi har virkelig haft en lang castingsproces, før vi fandt frem til Said, som jo er fantastisk og ser fuldstændig rigtig ud," siger Adam Price.
Adam Price er meget begejstret for Said Chayesteh.
"Han havde en skøn udstråling! Vi forestillede os ham som en ret fysisk betjent og en som gør meget ud af træning," fortæller Adam Price og fortsætter "hvordan vil en karakter som Kim, som jo er den hurtigste mand på Bellahøj og ellers også er en fysisk betjent.
Hvordan vil han have det med, at der pludselig kommer en ung alfa-han i gruppen, som også er skide stærk og smuk og en dygtig betjent."
Giver du Adam Price ret i, at Karim er smuk og har en skøn udstråling? Nedenunder kan du stemme om Karim.
http://i2-images.tv2.dk/s/98/1535798-d00d8737e7a48dd831665dd5c2224528.jpeg
Anna Pihl!!