Wish??? {{forumTopicSubject}}
Nogle af jer der har handlet på appen wish? Vil meget gerne høre om jeres erfaring
Nogle af jer der har handlet på appen wish? Vil meget gerne høre om jeres erfaring
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
feb 2016
Følger: 25 Følgere: 4 Emner: 17 Svar: 72
- for det første kan det tage virkelig lang tid at få det sendt, der kan gå måneder.
- Jeg købte f.eks 2 ure (et til min mor, et til mig) det ene er stadig fint, men mit gik i stykker før jeg nåede at bruge det. Jeg har også købt en hue, som jeg er mega monster glad for, og den holder! Jeg har også købt 2 halskæder. de ruster dog let, men de er super fine alligevel.
- min veninde har også købt pensler og et conturcremesæt og de er hel fine, og dem er hun meget glad for.
Så min erfaring er, at det er meget forskelligt med kvaliteten. Men jeg syntes helt klart at det er vær at prøve.
feb 2016
Følger: 25 Følgere: 4 Emner: 17 Svar: 72
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 180
Og husk at du typisk skal en størrelse op i tøjet, da deres størrelser er mindre end de danske
Og du får hvad du betaler for, så et ur til 7 kr., der ikke holder længe, tja...
Med mindre det er i stykker når du får det, så skal du skrive til support og få dine penge igen
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 980
jeg har købt rigtig meget og hvis du ikke tror du modtager ting til en værdi af 10,000 men kun betaler 7kr bliver du ikke skuffet..
har bestilt omk 200 ting derfra pt mangler jeg omk 10 /er fra sidste måneds bestilling) jeg panikker ikke giver det en 3 måneder...
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 180
mar 2013
Følger: 30 Følgere: 37 Heste: 5 Emner: 36 Svar: 1.265
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
maj 2011
Følger: 148 Følgere: 114 Heste: 8 Emner: 45 Svar: 1.177
- Men som med alle andre af den slags sider, så får du hvad du betaler for.
jul 2017
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har læst næsten alle kommentarer. Jeg kan se at der mange der har oplevet dårlige erfaringer eller oplevelser. Men alligevel vil jeg spørge
Jeg vil købe en jakke. Jakken koster 52 kr og ned under står der 15 kr afskibning når jeg samler det så er 67 kr. Men når jeg trykker på knappen køb så står der at jeg skal betale 22 ekstra. Så alt i alt skal jeg betale 87 hvilket betyder at der kommer skat og told og mange ting så en jakke som burd koste 67 kr kommer til at koste 400 kr i alt..er der nogle der har oplevet eller erfaringer eller ved hvad det betyder
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 980
hvorfor der kommer 22 ovenianer jeg ikke.. måske fordi tilbudet kun var for en eller anden tidsramme?
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
hvordan skulle vi ellers have råd til at have hest
der er MEGET variabel kvalitet, og jeg køber i udgangspunktet kun overdele når vi snakker tøj.
der er en meget fin gruppe på fb. hvor man kan linke og spørge andre om de har købt det man har kig på, og høre lidt om størrelse og kvalitet. i den gruppe er toldreglerne fint beskrevet i en af filerne, så man ikke risikerer en dum overraskelse
Wish???