{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wish???
  • #2   20. mar 2016 Jeg har prøvet det. Og jeg hr både gode og dårlige erfaringer.
    - for det første kan det tage virkelig lang tid at få det sendt, der kan gå måneder.
    - Jeg købte f.eks 2 ure (et til min mor, et til mig) det ene er stadig fint, men mit gik i stykker før jeg nåede at bruge det. Jeg har også købt en hue, som jeg er mega monster glad for, og den holder! Jeg har også købt 2 halskæder. de ruster dog let, men de er super fine alligevel.
    - min veninde har også købt pensler og et conturcremesæt og de er hel fine, og dem er hun meget glad for.

Så min erfaring er, at det er meget forskelligt med kvaliteten. Men jeg syntes helt klart at det er vær at prøve.

• #4   20. mar 2016 Jeg ved det, men det med at tøjet ikke kom frem samtidig har jeg også prøvet. Det er fordi at tingene ikke bliver sendt samme sted fra og fordi at det skal så langt

• #5   20. mar 2016 Jeg har erfaring med det, og jeg er meget glad for det. Bare ikke bestil over 78 kroner, for så kommer der told på.
    Og husk at du typisk skal en størrelse op i tøjet, da deres størrelser er mindre end de danske smiley

Og du får hvad du betaler for, så et ur til 7 kr., der ikke holder længe, tja...

Med mindre det er i stykker når du får det, så skal du skrive til support og få dine penge igen smiley

• #6   20. mar 2016 toldgrænsen er 84 uden porto. jeg handler bare for omk 80.. pakkerne bliver sendt lidt af gangen fordi det bliver sendt fra forskellige butikker.. eller kan man tjekke hvad eks tolden bliver på det man køber...
    jeg har købt rigtig meget og hvis du ikke tror du modtager ting til en værdi af 10,000 men kun betaler 7kr bliver du ikke skuffet..
    har bestilt omk 200 ting derfra pt mangler jeg omk 10 /er fra sidste måneds bestilling) jeg panikker ikke giver det en 3 måneder...

• #7   20. mar 2016 Helt enig miv - smiley

• #8   20. mar 2016 Altså, tingene derinde er fra Ebay, så også den kvalitet du skal forvente. Jeg synes det er smart man kan se kundernes egne billeder derinde, hvilket man jo ikke kan på Ebay. Men en generel kommentar om Wish kan man jo ikke lave - det er forskellige forhandlere smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #9   20. mar 2016 virkelig dårlig kineser kvalitet smiley

• #11   20. mar 2016 kan anbefale man handler hos Ebay.uk eller Amazon.uk istedet da man ikke skal bekymre sig om told nemlig smiley

• #12   22. mar 2016 Jeg elsker Wish og har masser ting derfra. Du skal forvente en måneds ventetid, men det kommer altid. Har aldrig haft problemer med ikke at få mine varer.
    - Men som med alle andre af den slags sider, så får du hvad du betaler for. smiley

• Danmark L
    Danmark L Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #13   18. jul 2017 Hejsa
    Jeg har læst næsten alle kommentarer. Jeg kan se at der mange der har oplevet dårlige erfaringer eller oplevelser. Men alligevel vil jeg spørge
    Jeg vil købe en jakke. Jakken koster 52 kr og ned under står der 15 kr afskibning når jeg samler det så er 67 kr. Men når jeg trykker på knappen køb så står der at jeg skal betale 22 ekstra. Så alt i alt skal jeg betale 87 hvilket betyder at der kommer skat og told og mange ting så en jakke som burd koste 67 kr kommer til at koste 400 kr i alt..er der nogle der har oplevet eller erfaringer eller ved hvad det betyder

• #14   18. jul 2017 danmark l: nej du betaler ikke told af portoen .. så den kan du trække fra.. du betalerkun af det beløb man handler for

hvorfor der kommer 22 ovenianer jeg ikke.. måske fordi tilbudet kun var for en eller anden tidsramme?

• #15   18. jul 2017 jeg handler der meget. både wish og mama.
    hvordan skulle vi ellers have råd til at have hest smiley smiley
    der er MEGET variabel kvalitet, og jeg køber i udgangspunktet kun overdele når vi snakker tøj.
    der er en meget fin gruppe på fb. hvor man kan linke og spørge andre om de har købt det man har kig på, og høre lidt om størrelse og kvalitet. i den gruppe er toldreglerne fint beskrevet i en af filerne, så man ikke risikerer en dum overraskelse smiley

Kommentér på:
Wish???

Annonce