{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Konfirmationsønsker {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har en eller flere gode ideer til Konfirmationsønsker?
Har fødselsdag dagen efter, så gerne lidt ideer der også? smiley

Er virkeligt meget hesteafhængig og har også en part, men jeg er bare bange for at ønskerne måske bliver for dyre.
Vil gerne ønske mig penge, men det gør jeg hvert år og vil gerne prøve noget nyt for en gangs skyld:P

Ideer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmationsønsker
  • #2   11. apr 2016 dumt at ønske sig rideudstyr når man "kun" har en part

gavekort
    oplevelses kort
    ægte guld og sølv smykker (kan man nemt finde for en rimelig pris)

lidt flyt hjemmefra (billige) ting
    (som er sjove da det er lidt kedeligt at få fx en blænder men en gulerods spidser kunne da godt være lidt fed
    eller en pizza skære som var lidt anderledes end et kedelig pizza jul)

men sig i ønsket det skal være sjovt og helst den farve(hvis det er vigtigt) men andet kan også bruges

(for hvis du siger den og den i den og den farve kan købes der og der ryger det sjove lidt fra det)

med mindre du ønsker dig lige nøjagtig nogle bestemte flythjemmefra ting som måske er lidt i høj pris så kan du godt tillade dig at skrive på den måde

nu skulle jeg engang finde en meget billig gave for det var "bare" tøserne fra stalden jeg fandt nogle lav selv is dimser til dem til 10 kroner og den ene hun bruger stadig de der dimser (ved ikke med den anden) det var sjovt og anderledes og det havde de ikke lige regnet med at få

vaser (der mener jeg man godt kan sige fx sølv khäler sort khäler og grøn khäler fx ) uden at blive kedeligt for det er nogle dyre vaser så skal det også være nogle farver man kan lide at kigge på så man kan få dem brugt

• #3   11. apr 2016 Nu kan jeg se at TS er 13, så jeg ville ikke foreslå flyt-hjemmefra-ting - hvis jeg gjorde det ville jeg da nå at smide dem væk... Eller mine forældre ville tage de gode ting og langsomt få mig overbevist om at det ikke var min -.-

Men tøj er en ide? ikke nødvendigvis noget specielt, men så dem der nu kommer kan prøve at finde noget de syntes ville passe godt til dig. Det gjorde jeg, og det meste af det går jeg stadig i. Man får typisk noget man ikke ville have tænkt over selv smiley

Og ellers rideting til dig selv eller noget du nemt kan tage med videre til en anden hest. Ridebukser, hjelm, nye trøjer eller lign smiley

• #4   11. apr 2016 hmm hvis ts bager meget /laver meget mad så en røre maskine kunne jo være fedt og det er jo en flyt hjemmefra ting som hun også kan bruge nu

jeg ville personligt ikke ønske mig tøj da det slides op eller vokses ud af rimelig hurtigt

• #5   11. apr 2016 Det er selvfølgelig rigtigt - nu ved kan jeg ikke sige om det er sådan alle steder, det er bare noget jeg har været vant til at det er der bare, så det var ikke noget jeg tænkte over smiley

Selvom man vokser ud af det, skal man vel stadig have noget man gider og gå i? smiley

• #6   11. apr 2016 ja men det er da lidt ærgerligt at få en bluse og nogle bukser af bedstemor og om 2 år er bedste død og om 3 år er man forlængst vokset ud af det eller slidt i stykker

så vil det være lidt federe at få en røre maskine/flythjemmefra ting som man har liggende til 5 om 7 år når man flytter hjemme fra og som måske holder i mange år fordi det er en god kvalitet så man kan huske tilbage til bedste mor i mange år

siger heller ikke det skal være et start sæt med 24 dele fra aidia (staves) fra bilka så ville jeg blive negativ

men hvis man nu havde set nogle fede kander fra rosendal så kan man fint ønske sig dem da de alså lige koster lidt knapper til at det er noget man får råd til at gå ud at købe dem som det første når man flytter hjemmefra

• #7   11. apr 2016 noget andet er også at hvis ens familie nu lige køber det mest kikset og 3 nummer for småt tøj til en

smiley

• #8   11. apr 2016 Mange tak for alle svarene:)
    Bager ikke så meget, det er ellers noget jeg rigtigt godt kan li' og gør også gerne noget ud af kagerne:)
    Det er ærgerligt at skolereformen tager ens tid:/

Kommentér på:
Konfirmationsønsker

Annonce