489 visninger
|
Oprettet:
Konfirmationsønsker {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har en eller flere gode ideer til Konfirmationsønsker?
Har fødselsdag dagen efter, så gerne lidt ideer der også?
Er virkeligt meget hesteafhængig og har også en part, men jeg er bare bange for at ønskerne måske bliver for dyre.
Vil gerne ønske mig penge, men det gør jeg hvert år og vil gerne prøve noget nyt for en gangs skyld:P
Ideer?
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
gavekort
oplevelses kort
ægte guld og sølv smykker (kan man nemt finde for en rimelig pris)
lidt flyt hjemmefra (billige) ting
(som er sjove da det er lidt kedeligt at få fx en blænder men en gulerods spidser kunne da godt være lidt fed
eller en pizza skære som var lidt anderledes end et kedelig pizza jul)
men sig i ønsket det skal være sjovt og helst den farve(hvis det er vigtigt) men andet kan også bruges
(for hvis du siger den og den i den og den farve kan købes der og der ryger det sjove lidt fra det)
med mindre du ønsker dig lige nøjagtig nogle bestemte flythjemmefra ting som måske er lidt i høj pris så kan du godt tillade dig at skrive på den måde
nu skulle jeg engang finde en meget billig gave for det var "bare" tøserne fra stalden jeg fandt nogle lav selv is dimser til dem til 10 kroner og den ene hun bruger stadig de der dimser (ved ikke med den anden) det var sjovt og anderledes og det havde de ikke lige regnet med at få
vaser (der mener jeg man godt kan sige fx sølv khäler sort khäler og grøn khäler fx ) uden at blive kedeligt for det er nogle dyre vaser så skal det også være nogle farver man kan lide at kigge på så man kan få dem brugt
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
Men tøj er en ide? ikke nødvendigvis noget specielt, men så dem der nu kommer kan prøve at finde noget de syntes ville passe godt til dig. Det gjorde jeg, og det meste af det går jeg stadig i. Man får typisk noget man ikke ville have tænkt over selv
Og ellers rideting til dig selv eller noget du nemt kan tage med videre til en anden hest. Ridebukser, hjelm, nye trøjer eller lign
apr 2008
jeg ville personligt ikke ønske mig tøj da det slides op eller vokses ud af rimelig hurtigt
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
Selvom man vokser ud af det, skal man vel stadig have noget man gider og gå i?
apr 2008
så vil det være lidt federe at få en røre maskine/flythjemmefra ting som man har liggende til 5 om 7 år når man flytter hjemme fra og som måske holder i mange år fordi det er en god kvalitet så man kan huske tilbage til bedste mor i mange år
siger heller ikke det skal være et start sæt med 24 dele fra aidia (staves) fra bilka så ville jeg blive negativ
men hvis man nu havde set nogle fede kander fra rosendal så kan man fint ønske sig dem da de alså lige koster lidt knapper til at det er noget man får råd til at gå ud at købe dem som det første når man flytter hjemmefra
apr 2008
aug 2014
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 180 Svar: 1.447
Bager ikke så meget, det er ellers noget jeg rigtigt godt kan li' og gør også gerne noget ud af kagerne:)
Det er ærgerligt at skolereformen tager ens tid:/
Konfirmationsønsker