{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.291 visninger | Oprettet:

Marika  M
Marika M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Tattovering på fingrene - holdbart? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg vil lige høre om nogle af jer har viden indenfor tatoveringer på fingrene, på indersiden af fingrene for at være præcis. (Langemanden på indersiden). Jeg overvejer at få skrevet "Soulmate" derinde på indersiden, men har hørt lidt delte meninger rundt omkring angående, at det bliver slidt af, de bliver grimme og huden er så tyk at bogstaverne flyder sammen. På den modsatte front hørte jeg at det ikke var noget problem og de holdte helt fint.

Nogen der ved om det kan "betale" sig at få lavet en "evighedstekst" eller om det bare bliver grimt og flyder sammen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattovering på fingrene - holdbart?
  • Marika  M
    Marika M Tilmeldt:
    mar 2016

#5   14. apr 2016 Ja okay. Så holder den alligevel længe, før den skal tegnes op igen. Jeg har selv et lille hjerte på håndleddet. Jeg vil gerne have skrevet "soulmate" med en lille skråskrift på min finger, med småt (selvfølgelig ikke så småt, at det ikke er læseligt).

• #6   14. apr 2016 Hvorfor vælger man at få tatoveringer på hænderne? Jeg er oprigtig nysgerrig, da jeg ofte hører om at det besværliggør og begrænser ens arbejdsmuligheder osv.

• #7   14. apr 2016 Har denne. Den er 1 år gammel smiley

profilbillede
  • #8   14. apr 2016 min mand er håndværker og han har på den ene side af hånden og den har han haft 3 år + (har været sammen med ham hvor han havde den så ved ikk hvor gammel den er )
    tror også det har noget at gøre med hvor dybt det bliver tatoveret det er der jo også forskel på.

• #9   14. apr 2016 forskellen er hvor go/dårlig en tatovør er til sit job. smiley

• Marika  M
    Marika M Tilmeldt:
    mar 2016

#10   14. apr 2016 Okay, nu er jeg blevet meget klogere!
    Din er hvertfald stadig i fin stand Maria!
    Jeg synes det er ret uskyldigt at have en et lille ord mellem fingrene Tine. Den vil ikke som sådan være synlig hvis man har den ovenpå. (Ikke fordi det ikke også har været i mine overvejelser). Tror det er forskelligt fra arbejdsplads til arbejdsplads, hvor meget de går op i tatoveringer smiley

• Marika  M
    Marika M Tilmeldt:
    mar 2016

#12   15. apr 2016 Ja, det tror jeg at du har helt ret i Emma Nyegaard! Tager huden skade af at man får tegnet den op igen? Altså fordi min farver det samme sted gentagne gange, eller har det ingen betydning for huden?

Kommentér på:
Tattovering på fingrene - holdbart?

Annonce