{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeshave efterskole 16/17
  • #1   1. maj 2016 Skal måske, Hvis jeg får tilskud fra kommunen smiley

• #2   1. maj 2016 Nu skal du bare høre!

Jeg gik der sidste år, og det var det bedste år i mit liv! Ridelinjen er god - så længe man holder sig i lærernes good graces, og laver sine ting. Det er hårdt, men også super fedt, når man har sine bedste venner at kæmpe sig igennem vintermånederne med smiley Vi fik lov at prøve lidt af hvert (som også kan ses under Kemba på min "profil") Selvom jeg red en gammel islænder og trænede gangarter rigtig meget, sprang jeg også, havde fokus på opstilling og grundridning, var ved vandet og svømme med hesten, red orienteringsløb, kvadrille og hvad ved jeg. Og man får lov at køre ATV...

Skolen selv er rar, lærerne er skidesøde, og jeg kan godt lide omgivelserne. Nogle af værelserne er lidt smånussede, men som gammel ejer af sådan et, kan jeg sige, at det ikke irriterede mig i længden. Man skal være forberedt på, at der kommer rigtig mange forskellige typer dernede. Med en kokkelinje, kunstlinje, ridelinje, adventurelinje og skaterlinje er Billeshave ikke den klassiske efterskole.

Men en ting er sikkert, jeg er gået derfra med de allerbedste venner og oplevelser, og jeg kommer jævnligt på efterskolen (arbejder som hestepasser) og siger hej.

• #4   7. aug 2016 Jeg gik der i året 14/15, og det var det bedste år i mit liv! Når jeg tænker tilbage på det, mindes jeg for det meste kun gode oplevelser. Jeg ville gerne have haft part på en hest, men fik istedet på en islænder. Det har givet mig et helt andet syn på islænderen og dens evner! Jeg er dybt taknemmelig for at have gået på skolen, og blev en mere moden og ansvarsfuld person.
    Som Conrad også skriver længere oppe oplevede vi en masse ting, hvor man virkelig følte ansvaret i at have egen hest. Man er med til dyrlægebesøg, smed, tandraspning, genoptræning, hegnkurser m.m. Ridelinje eleverne er et team, hvor vi skal samarbejde om at passe alle hestene.
    Min part Rimma (du kan finde hende på min side) var præget af skader mange gange, så jeg fik lært om en masse genoptræning, og om hvordan man håndterer en skrøbelig hest. Var så heldig at få hende med hjem, så nu har jeg et minde fra efterskolen helt tæt på min hverdag smiley

Ridelærerne er virkelig søde, men sørg for at lave dine opgaver på Ridelinjen, og ikke være for sløv smiley
    - Hvis du er 16+ kan du få ATV kørekort!

Jeg er nu hestepasser i ferierne, hvilket er det fedeste! Så kan man på en måde rejse tilbage til ens efterskoleår og få opfrisket alle minderne, mens man laver det man elsker (er sammen med hestene) smiley

Velkommen til Billeshave Efterskole og nyd nu dit år, for det flyver afsted! smiley

profilbillede
  • #5   7. aug 2016

profilbillede
Kommentér på:
Billeshave efterskole 16/17

Annonce