{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Konfirmationskjoler {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg skal konfirmeres næste år og vil gerne høre jeres mening om hvornår man bør købe sin kjole. Jeg har virkelig forelsket mig i en kjole fra Lilly men det er et udsalg så man kan ikke få den når de har solgt den sidste. Kan man godt købe sin kjole næsten et år før konfirmationen hvis man også sørger for størrelsen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmationskjoler
  • #1   9. maj 2016 Du kan godt købe kjolen et helt år før.
    Det er ikke anbefalelsesværdigt. Din krop ka ændre sig rigtig meget i den periode. Du kan få bredere hofter. Du kan tage på. Du kan tabe dig. Dine bryster kan voksne. Osv.

Jeg købte min kjole 3 mdr. før tror jeg og en måned før min konfirmation kunne jeg ikke længere passe den.
    Heldigvis var jeg bare blevet fed. Så kur en måned og så sad den lige i skabet.
    Er kjolen du har kig på med snøre så ville jeg ikke have tanke for at købe nu. Men er den med lynlås så ville jeg ikke have turdet smiley

• #2   9. maj 2016 Den har snøre bag i ryggen

• #3   9. maj 2016 Så syntes jeg ikke det er noget problem. Men syntes du skal snakke med din mor om det smiley

• #4   9. maj 2016 Okay mange tak for svar smiley

• #5   9. maj 2016 Altså vi købte min datters i august måned...købte så 1 nummer større og med snører i og hun ændrede sig en del specielt ved brystet inden konfirmationen men havde ingen problemer med kjolen smiley
    Vi sørgede så for at hun prøvede den på ca. 3 uger inden så vi ikke stod på dagen med en kæmpe udfordring smiley

profilbillede
  • #6   9. maj 2016 jeg syntes ikke du skal købe kjolen allerede et år før, medmindre den har bånd på ryggen, så kan man godt.

jeg syntes højst et halvt år før smiley

• #7   9. maj 2016 En af mine veninder købte sin et år før, hvilket hun virklig fortrød, for hun voksede, specielt omkring bryst og talje. Vil derfor ikke anbefale at købe den et år før.
    Jeg fik min syet af min mormor, så jeg helt selv kunne bestemme. Så hvis i kender en der kan sy, så kan i jo spørge om personen kan sy en magen til? smiley

Kommentér på:
Konfirmationskjoler

Annonce