{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luksusfælden
  • #1   10. maj 2016 Jeg har lige zappet der over.
    Hvem er han. Han kan da ikke være mere end 23 år !!

• #2   10. maj 2016 Han er 22 år - og har drevet flere hestepensioner, senest i Gadstrup ved Roskilde, hvor han angiveligt tog heste ind, red op og solgte videre. Han skred så fra sted og lod hestene til deres skæbne..
    Det samme har han gjort i Skælskør. pga manglende betaling af leje osv. blev han smidt ud.

• #3   10. maj 2016 Da han var i Gadstrup, kendte jeg ikke selv personligt til ham, og hvordan ha var. men da jeg søgte en læreplads til dyrepasser med heste som speciale, var jeg ude og snakke med ham. dog så fik en anden pladsen frem for mig, men set i bagspejlet er det nok meget godt smiley

• #4   10. maj 2016 Han er godt nok noget af en klaphat!!

• #6   11. maj 2016 Kender ikke hans historie - men hold da op han virkede egoistisk og ja flabet.
    Men jeg kunne da ikke lade være med liiige at tjekke hans drf resultater, for hvis han vil være berider måtte der jo være lidt at komme efter - men nix intet...

• #7   11. maj 2016 grinte da han fik ekvipages det bedste som udstyr

han var ikke glad kunne man tydelig se smiley

dog forstår jeg ham godt lidt ikke at blive glad

for har man først redet i kingsland og de andre mærker så kan man bare ikke lide de der billige mærker

så ville det have været smartere af de der folk at købe en god kingsland jakke eller ridebuks

end at købe en strigle kasse med indhold og et billigt par bukser og en billig vest

for de der store stalde har jo strigler til rådighed det skal man da ikke selv ud at købe

og når man har som arbejde at ride så skal udstyret være i orden og sidde ordenligt

det vil være det samme som hvis en tømmer skulle have et lyserød værjtøjs sæt til 300 fra aldi det vil bare ikke være godt nok til hans forbrug

men sættet vil være fantastik til mig og mit forbrug

• #9   11. maj 2016 anette ja han skal være glad for at få noget meeeeeen

de de eksperter burde også vide at når man bruger noget som arbejde i mange timer hver dag

så skal kvaliteten bare være det bedre

end hvis man bare er rideskole lotte der rider 1 time 1 gang i ugen

og så burde ekperterne vide at en striglekasse med indhold nok ikke er den bedste gave at give for et stutteri har det de skal bruge til deres heste

det ville være det samme som hvis dem som tidligere fik sten til et nyt tag at de så fik et halvt tag og så fik de tagrender

så ville det være bedre at give dem et helt tag

og i kims situation at han fik et par lidt dyre ridebukser end han fik et billigt par bukser og en striglekasse med indhold

• #12   11. maj 2016 kan godt se han ikke har råd og han kan ikke tillade sig det

men på en måde forstår jeg ham for et par billige ekvipage busker slider han i stykker inden for meget kort tid sådan som han rider

og så skal han ud og bruge penge hurtigt igen

hvis han fik et dyrt par så havde han længere tid til at spare sammen til et par nye

ud over han slider sine bukser i stykker så er der chance for at han slider sig selv i stykker af bukserne

(hvis velko sidder i mod nede ved foden eller hvis de er for løse om knæet og gnider mod ham i sadlen)

alt dette kan være med til at han skal tage en sygedag fordi han har store blod sår på knæet eller ved røven efter slid mærker

udstyret skal bare være i orden både som tømre elektrikker berider buschauffør alle fag

• #13   11. maj 2016 nu er det sådan at eksperterne intet ved om heste eller rideudstyr. Udover det må man aldrig blive fornærmet over en gave, uanset hvor billig den er!

• #16   11. maj 2016 det er jo så dumt at han ikke arbejde med heste mere i forhold til gaven

måske ved eksperterne ikke noget om tagsten eller rideudstyr men der er en stor produktion bag ved eksperterne

• #20   11. maj 2016 nemlig han stoppede efter

hvis han havde fortsat så ville det have været bedre med nogle ordenlige bukser (og derfor er det "synd" for ham)

det er da godt at han har fået noget mere stabilt og med højre løn men det ville have været synd for ham hvis han skulle have sår over alt pga billige bukser

det er jo også synd for "eksperterne" at bruge tid på diverse gaver og finde dem når det de "bare" skulle have gjort var at finde et enkelt par bukser

nu plejer de der folk i pogrammet at få gaver for ca 10.000 kroner
    man kunne få nogle gode jakker og nogle gode bukser
    for det beløb som næsten alle andre har fået for

self skal man da blive glad for at få en gave for man kunne ende med ikke at få nogle

men jeg personligt kan have svært ved at blive glad for en gave hvis den ikke passer til mig og min personlighed fordi

1 jeg ville aldrig brugr gaven

2 det er synd der ligger en gave som ikke bliver brugt det kunne mange andre få mere glæde af

3 det er fucking synd for dem der har kigget efter gaven at de er ramt så meget ved siden af

nu er jeg nok måske personligt blevet svinet til af ham så jeg burde ikke "føle med ham" og det gør jeg heller ikke jeg tænker bare hvis nu det havde været mig som havde fået en gave som bare slet ikke passer til mig stil pas form mm så jeg aldrig ville få det brugt og hvilket spild af resurser det var

• #21   11. maj 2016 Han havde jo også fået en gave i form af en forebyggelse af ham ikke skulle blive kriminel. det koster nok en del af hyre sådan en.

• #22   11. maj 2016 det troede jeg var gratis smiley smiley ups

• #23   11. maj 2016 Det tror jeg bestemt ikke det er.

• #24   11. maj 2016 så har han jo i princippet både fået
    sit tag og tagrender

(hvis man kigger mit eksempel fra før hvor nogle andre har fået et halvt tag og tagrender

hvor det ikke var strækkene hvis de kun fik et halvt tag der ville det være bedre hvis de fik et helt tag og ingen tagrender)

han fik jo både et helt tag (hjælp til ikke at blive kriminel) og tagrender (i form af ridebukser)

haha så gik det lige lidt mere op i form af gave beløb

og at han ikke kan tillade sig at blive skuffet over kun at få det billige

når den rigtige gave var krimminel hjælp

(det samme som hvis man havde nævnt 3 dage før ens fødselsdag til sin veninnde at de der strømper med hello kitty på er grimme

og hun så giver dig dem
    så ville man nok blive lidt ked af det
    for hvordan skal man lige sætte en maske op og sige tak og tvinge sig til at blive glad for dem

men hvis man så 2 sekunder efter får den flotteste sølv halskæde som ens veninde ved man har ønsket sig i 2 år

så kan man godt "aceptere" de grimme strømper for det var for at være sjov ikke for at være "ond"

håber ikke i misforstår nu smiley

• #25   11. maj 2016 min gamle ride hest viste sig at komme fra Kim, der var flere historier der førte tilbage til ham efter at jeg fik at vide det var en fuldblod på 4 men viste sig at Være en traver på 7???? det viste sig også at hesten havde Været igennem en grim ulykke da han havde Været hos ham som jeg først fandt frem til ved at skrive på HG

• #26   11. maj 2016 Hvordan kan man se forskel på en traver og en fuldblod? synes da at det kommer til udtryk i trav og galop?

• #28   11. maj 2016 Jeg har faktisk lige sidet og set det.. Kender intet til ham. Men jah han virkede lidt ligeglad med det hele og arogant.
    Og meget et meget ilter temperament som gjorde jeg nok ikke ville lade ham arbejde med mine heste.

MEN jeg må indrømme sys også den "gave" var sindsyg lam i forhold til det hele.. Sys det plejer og give nogle kanont fede gaver men helt ærligt.. Et par billige ridebukser og en strigletaske. Hvad fanden skulle han dog bruge den strigle taske til. helt ærligt.. Sys godt de kunne have fundet på noget meget bedre. K

• #30   11. maj 2016 Viaplay =)

• #32   12. maj 2016 Jeg er nu ret sikker på at den hjælp er gratis =) Så hvor er det du finder det kostede penge?
    Det det var et tilbud han fik at han evt kunne ringe til dem og få hjælp.
    Ville da også være lidt sygt hvis hjælp til ikke og blive kriminel som tit sker ved mangel af penge kan man kun få ved og betale penge.

Kommentér på:
Luksusfælden

Annonce