{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

pædagogmedhjælper i SFO? {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo i den situation at jeg er langtidssygemeldt med dårlige knæ og ryg. Jeg kan ikke holde til at bukke mig særligt meget, sidde på hug, løbe, vaske op (foroverbøjet) og meget mere.

Jeg er så kommet i arbejdsprøvning på en specialskole for børn med diverse handicap. Jeg er kommet i en af de to grupper ud af 14 hvor der ikke er hårdt fysisk arbejde. Vi er 4 voksne (2 lærere, en pædagog og mig) til 9 børn. Jeg fik af vide at det var med henblik på mit ønske om at blive logopæd.
Det viser sig så at de lovede sessioner med talepædagog og brugen er ttt er ikke eksisterende.

Jeg havde så opfølgningssamtale med min sagsbehandler i går, hvor hun udfra mit arbejde på specialskolen vurderer at jeg sagtens kan arbejde som ufaglært pædagogmedhjælper i en SFO. Hvorfor de så har sagt at de har haft svært ved at finde et sted til mig, sendt mig over kommunegrænsen en times transport hjemmefra er mig så en gåde. Jeg føler mig derfor utryg. Jeg frygter at selvom jeg kan holde til at være i denne gruppe, hvordan er det så at arbejde i en SFO?

Er der nogen der kan give mig et indblik i hvor fysisk og hårdt er det at arbejde i en SFO? er det overhovedet muligt at få det som fuldtidsarbejde? Og hvordan er udsigterne? er det til at få job?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
pædagogmedhjælper i SFO?

Annonce