{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Transport af hest - anbefalinger? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til Jysk Mesterskab for fjordheste den 4. juni, men jeg er så uheldig at jeg ingen bil har, der må trække en hestetrailer. Heller ingen i min omgangskreds har en bil, der enten er ledig eller må trække det den skal, den dag.

Søger derfor lidt anbefalinger for, hvem man ville kunne få til at transportere sin hest til og fra stævne - uden at det kommer til at koste en bondegård smiley
Eller måske kender en, der udlejer sin bil (biludlejningsfirmaerne jeg har kigget på her i nærheden har åbenbart en regel der siger, at man hverken må hægte noget på krogen eller transportere dyr).

Hesten står i 7500 Struer og skal til stævne i 9510 Arden - ca. 115 km hver vej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport af hest - anbefalinger?
  • #1   11. maj 2016 Er det ikke og høre i venne kræsen om du ikke må låne/ leje en bil? Eventuelt en af alle de mange bilforhandler i Struer? Eller få en privat til få en privat til at kører?
    Ved at prof er røv dyrt, men hvis man skal leje sig til ceffør kan det også løbe op. Så du skal sætte dig et max beløb du er villig til at betale også derefter høre rund efter forskellige tilbud.

Kommentér på:
Transport af hest - anbefalinger?

Annonce