{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.747 visninger | Oprettet:

Job på dyreinternat/internat eller dyreværnet hvordan ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle ja som overskriften siger kunne jeg meget godt tænke mig at begynde at arbejde med dyr igen, jeg er en færdig udannet dyrepasser assistent, med stor erfaring inden for smådyr, hunde, katte og heste.

Derfor ville jeg virkelig gerne tilbage og arbejde med dyr, men det har altid været min drøm, at arbejde med udsatte dyr, eller lign.

Så mit spørgsmål er hvordan man søger jobbet eller hvem man skal skrive til har søgt en del, og kan kun finde frivilligt arbejde, det ville jeg endelig også gerne især hvis det var starten på jeg så senere kunne få et job.

Håber i kan komme med nogle gode råd eller svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job på dyreinternat/internat eller dyreværnet hvordan ?
  • #1   25. maj 2016 Ville sende en uopfordret ansøgning til internaterne, og evt. begynde at arbejde frivilligt, og forhøre mig derigennem smiley
    Held og lykke!

• #2   25. maj 2016 Kontant de dyreinternater som ligger nærmest dig eller så langt som du nu ønsker i kørsel, dog kører de fleste på frivillig arbejdskraft så det kan godt være de tilbyder dig et så kaldt frivilligt job som er uden betaling.

• Anni R
    Anni R Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #3   21. jan 2018 Hej Maria

Kan se at dette er et gammelt opslag, men tænker om du måske stadig går og venter på det rette job.

Vi Terslev hunde-/kattepension søger en ny medarbejder 20 timer+ så skulle du stadig være interesseret og ikke bor for langt væk, kan du sende os en uopfordret ansøgning til terslev.hundekattepension@gmail.com

med venlig hilsen
    Anni Rottgarn
    Indehaver

Kommentér på:
Job på dyreinternat/internat eller dyreværnet hvordan ?

Annonce