{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.734 visninger | Oprettet:

Erfaring med 810 (bio) insektspray? {{forumTopicSubject}}

*ikke hesterelateret*
Jeg har lidt kig på 810 spray, tidligere bio spray men er lidt i tvivl om den kan hjælpe.
Jeg tænker at anvende den på området omkring mit vindue og ved terrassedøren, særligt på ydersiden men her er jeg i tvivl om sprayen har en afskrækkende effekt eller om den kun er dødelig når insekterne sætter sig direkte der hvor jeg har sprayet?
Er der nogen der har erfaringer med, hvor effektiv den er?

Jeg ved godt at den er giftig og faremærket. Jeg står bare i den situation hvor jeg er panisk angst overfor insekter og det gør sommeren til et helvede for mig - særlig når der er så varmt, for jeg kan ikke få skabt gennemtræk på mit værelse fordi jeg er bange for at få insekter ind.

Det er denne spray jeg snakker om https://www.matas.dk/trinol-810-insektmiddel-700-ml?gclid=CLrD9I2Cjc0CFeLOcgodr9MHKg&gclsrc=aw.ds


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med 810 (bio) insektspray?
Kommentér på:
Erfaring med 810 (bio) insektspray?

Annonce