Dum papfar !! {{forumTopicSubject}}
Ja, min papfar er rigtig dum, og ja nu tænker. Det er nok bare de der sædvanlige teenage skænderier, men nej.
VI skal have pizza, og så så jeg at han havde taget oliven fra ( hader oliven ) og så spurgte jeg stille og pænt om han ikke ville lave et lille stykke uden oliven og så sagde han ( Det er mig der laver pizza, du kan tage på restaurant. ) grrr. Jeg kan blive så sur. Jeg vil bare flytte væk fra ham. Min mor havde også overvejet det. MEn så blev han lige pludselig sød igen, og så droppede hun det. Han er bare altid så streng. Jeg siger ham aldrig imod, men hver gang han har sagt noget så tænker jeg " næste gang så svarer jeg igen " selvom eg godt ved at det ikke løser noget " Engang han kom hjem fra en løbetur var jeg på wc. Så kommer han ind ad døren og så sparker han på døren ud til wc'et fordi han skulle ibad. JEg forstår simpel hen ikke hans tanke gang. Han er virkelig latterlig.
Er der nogen af jer der har oplevet det samme med papfædre eller papmødre, men at de bare kommer ind i familien og tror at det er ens forældre og vil bestemme over en ?
jun 2006
Følger: 112 Følgere: 100 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 4.252
har ingen papmødre eller papfædre.. ;D
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 107 Heste: 3 Svar: 1.451
Men håber virkelig du kan blive enig mad ham
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.103
mar 2006
Følger: 196 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 201 Svar: 1.812
Ser du aldrig din far ?
okt 2005
Følger: 233 Følgere: 222 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 538
Camilla & Fenja : hvordan ?
okt 2004
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.059
Camilla & Fenja : Trist
jeg har prøvet det ved både min papfar og papmor ..
min papfar ville ALTID have ret osv. og så en dag hvor jeg skulle ud og ride med en af veninderne sagde han :" HVOR SKAL DU HEN?" 'ud at ride' sagde jeg .
" Du skal først rydde op her ( der var MASSER af sten og sådan ngoet da vi havde revet noget af stalden ned)
jeg tænkte bare :" GU VIL JEG RØV ! "
men jeg skred bare
for jeg ville sgu ride når det passed mig (;
og min "papmor" havde nærmest hjernevasket min far ..
hun sagde at min bro rog jeg skulle gøre toilettet rent hver gang vi sagde dem imod, elelr bandte ?
DARH !
kæft man jeg skulle gøre det meget hvis jeg ik var skredet
hah xD
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 367
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Går stadig at håber på min mor vil være med til at vi flytter. HUn er heldgvis også begyndt at synes han er latterlig.
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.103
Jeg græder mig tit i søvn, fordi jeg savner ham så meget! Jeg har mange gange ringet og sagt det til ham, men han vil hellere se sin kone :L
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
øv øv, ikke sjovt. Det værste ved min papfar er også at der hele tiden skal være perfekt rent i huset. Hvis man lægger et eller andet på et bord, får man skældud. Engang min´søster lige havde lagt hendes skolebøger på køkkenbordet, flippede han bare totalt ud og sagde at hun skulle flytte dem. Eiih, det er virkelig ikke en ting at flippe ud over.
jun 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 188
Uff, det lyder ikke rart.
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 129
Dum papfar !!