{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Dum papfar !! {{forumTopicSubject}}

Ja, min papfar er rigtig dum, og ja nu tænker. Det er nok bare de der sædvanlige teenage skænderier, men nej.

VI skal have pizza, og så så jeg at han havde taget oliven fra ( hader oliven ) og så spurgte jeg stille og pænt om han ikke ville lave et lille stykke uden oliven og så sagde han ( Det er mig der laver pizza, du kan tage på restaurant. ) grrr. Jeg kan blive så sur. Jeg vil bare flytte væk fra ham. Min mor havde også overvejet det. MEn så blev han lige pludselig sød igen, og så droppede hun det. Han er bare altid så streng. Jeg siger ham aldrig imod, men hver gang han har sagt noget så tænker jeg " næste gang så svarer jeg igen " selvom eg godt ved at det ikke løser noget " Engang han kom hjem fra en løbetur var jeg på wc. Så kommer han ind ad døren og så sparker han på døren ud til wc'et fordi han skulle ibad. JEg forstår simpel hen ikke hans tanke gang. Han er virkelig latterlig.

Er der nogen af jer der har oplevet det samme med papfædre eller papmødre, men at de bare kommer ind i familien og tror at det er ens forældre og vil bestemme over en ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dum papfar !!
Kommentér på:
Dum papfar !!

Annonce