{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Equipe eller prestige springsadle
  • #1   25. jun 2016 Ville helt klart vælge en Prestige. Nu har jeg haft begge sadler(en Equipe Linnea Expression og en Prestige Joy Jumper) Og jeg har helt klart været gladest for min Prestige sadel. Fordelen ved Prestige er, at de er stoppet med uld. Derved har sadelmageren mulighed for at rette den, hvorimod Equipe sadlen er stoppet med luft. To gode sadler, men jeg hører desværre tit at Equipe sadlen er lavet til rytteren og ikke hesten smiley

• #2   25. jun 2016 Jeg foretrækker prestige da jeg synes jeg har en tættere kontakt til hesten end jeg har i en equipe, samt at der er skåret imod i bommen i mine prestige sadler så jeg ikke kan mærke den når jeg sidder i sadlen

• #3   25. jun 2016 Tak for jeres svar smiley

• #4   25. jun 2016 Begge mærker laver nogle utroligt gode sadler - personligt har jeg lidt svært ved at vælge, hvilken jeg foretrækker.
    Jeg har dog selv en Equipe Linnea Expression, som jeg er meget, meget glad for, men jeg kunne lige så godt have endt med at købe en Prestige - jeg fik bare den anden tilbudt først smiley

Kommentér på:
Equipe eller prestige springsadle

Annonce