{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Telt til trampolin {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at bygge et telt til en trampolin om?

Jeg har fået sådan et telt og vil gerne bygge det om til et telt. Teltet skal bruges til en langtur på hest. Jeg tænker aldrig jeg kommer afsted, men hvis jeg ikke samler tingene jeg skal bruge, så kommer jeg slet ikke afsted.

Jeg skal ikke bruge stængerne til teltet, da jeg mener at kunne binde teltet op, det skal lige afprøves.

Jeg er lidt ked af størrelsen på teltet, da jeg jo bare er mig, måske er vi to få dage.

Planen er at klippe den ene halvdel af teltet som det er nu, så jeg får et telt der er åbent ud mod bålet fx så der er varme på en kold dag.

På billedet er den paksadel jeg er ved at lave, den er ret god indtil videre, den er dog ikke færdig.
Der mangler fortøj, det er lavet, men kan pt ikke spændes fast, der mangler også bagtøj og gjord samt fyld i siderne, så hesten ikke bliver generet af oppakningen.

Ønsket er at have 2-3 heste med.
En bliver redet og 1 til 2 pakheste.
Den næste dag er det en anden hest der er ridehest og på den måde skiftes der hver dag mellem hestene, så alle bliver redet og får den oplevelse.

Jeg er godt nok kun igang med en paksadel, de kan jo desværre ikke købes og de små sadeltasker man kan købe er for små og for besværlige, idet de kun kan bruges på den måde de er tiltænkt.

Jeg forsøger at gøre mine rummelige, fleksible, på den måde at jeg vil have to på hver side, og at man kan bruge de forreste uden de bagerste og omvendt.

Der kommer også er hav af lommer og andet til at fastgøre ting med, på den måde bliver de ting man skal bruge på turen lette at komme til, det kunne være middagsmad, regntøj, pung, kniv mv.

Gode råd modtages gerne til dette projekt også, men teltet er mit store problem lige pt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telt til trampolin
Kommentér på:
Telt til trampolin

Annonce