{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Pædagogisk kandidat uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg skriver i håbet om, at nogle af jer måske har været i samme båd som jeg.
Jeg er uddannet pædagog, men har et ønske om at læse videre på en pædagogisk kandidatuddannelse. Hvilken det specifikt skal være, er jeg ikke klar over endnu.

Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber at en nuværende eller tidligere studerende på kandidatuddannelse kan svare mig på:
- Er der mødepligt til forelæsningerne?
- Kan man arbejde (30t ugentligt) og samtidig gå i skole? Her tænker jeg ikke på den samlede arbejdsbyrde, som jeg har taget stilling til, men mere om det kan lade sig gøre i forhold til at følge med på studiet, hvis man fx. misser nogle forelæsninger og i stedet læser hjemmefra.

Jeg håber at høre fra nogen, der har erfaringer på området smiley

Venlig hilsen Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pædagogisk kandidat uddannelse
  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 323
    #1   1. aug 2016 Jeg har været optaget på cand.pæd.psyk for nogle år tilbage men måtte hurtigt opgive, da jeg af økonomiske årsager var nødt til at bibeholde arbejde imens. Det gik ikke i spænd. Men skal ikke kunne sige, om det kan afhænge af hvilket studium der er tale om, hvad angår om det kan lade sig gøre eller ej. Jeg måtte desværre opgive planen ihvertfald.