{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Butik til Hest og rytter messe 2016 {{forumTopicSubject}}

Okay okay...
Jeg har brugt HELE min aften på at google og kigge gamle lister igennem. Jeg må nok indrømme nederlag og spørger nu som en sidste chance herinde!

Jeg var i året 2016 (i år) til hest og rytter messe i Herning. Her var jeg i en ganske magisk butik smiley Mit problem er så, jeg kan overhovedet ikke huske hvad den hed...

Her er det at jeres rolle spiller ind smiley måske nogle af jer kan genkende det jeg skriver og huske navnet?

Jeg huske at standen var ved en af portene, dvs. placeret i et hjørne. Det var en meget åben stand som var afgrænset af runde stativer med tøj. Der var Kingsland, HVPolo, Cavallo og alle mulige andre mærker. I midten af standen var en søjle med en masse kingsland grimer, og rundt ned ved hjørnet på væggene hang der underlag og diverse. Det der var meget magisk var, at det var sindsygt gode priser!

En anden vigtig information er, at jeg bestemt husker dem for ikke at være danske! Men hvad de kunne være/være fra ved jeg ikke D: Sverige, Norge, Tyskland? IDK smiley

Siger det nogen noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Butik til Hest og rytter messe 2016
Kommentér på:
Butik til Hest og rytter messe 2016

Annonce