{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tjene penge på undersøgelser, er det legit?
  • #1   26. aug 2016 Sådan noget er fup..

• #2   26. aug 2016 Cecilie. Ikke nødvendigvis. Jeg kender ikke den nævnte, men jeg er medlem af 3: wilke wisdom, 3 panel og userneeds. De er ihvertfald ikke fup. Jeg har nemlig sparet nok point sammen til både at få produkter og diverse gavekort udbetalt. Synes dog wilke wisdom er blevet rigtig dårlig: sat point priserne op og giver færre point pr. Undersøgelse end de gjorde før i tiden, så dem har jeg ikke brugt de sidste par måneder smiley

• #3   26. aug 2016 Altså, vi er luge blevet ringet op af Telia, som siger at vi er blevet guldkunder og derfor bliver vores abonnement billigere fra næste måned. Ikke nok med det får vi 4 nye telefoner oveni. smiley
    De skulle komme inden for 2 dage, men jeg tror ikke på sådan noget..

• #4   26. aug 2016 Nu er fup opringninger jo også noget helt andet? Dem tror jeg jo heller ikke på. Kan ikke se hvad det har at gøre med at lave undersøgelser på nettet. Alle statistikker kommer jo fra sådanne undersøgelser. Vi tror vi heller ikke på de millioner af fup mail vi modtager hver dag, men igen, hvilken relevans har det til spørgeskemaer på nettet.
    Dem man skal holde sig fra er typisk dem der slås op på Facebook og er 'annonyme' med vind 25000 til ny tatovering/hest/bil you name it. Dem får man ikke andet end reklamer ud af smiley

• #5   26. aug 2016 Jeg sammenligner det med at man får tilbudt alt muligt, men det sjældent er rigtigt.
    Der er efterhånden ikke mange ting man kan tro på. smiley

Kommentér på:
tjene penge på undersøgelser, er det legit?

Annonce