tegninger, betaling? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg overvejer at begynde og tage penge for mine tegninger, men jeg ved ikke hvad der er en fair pris. Vedlagte billede er en af mine nyeste tegninger, hvad tænker i at jeg kan tage for det?
maj 2015
Følger: 33 Følgere: 13 Emner: 48 Svar: 887
På den måde kan du øve dig lidt.
Dine tegninger er rigtigt flotte, men jeg ville personligt vente lidt før jeg begyndte at kræve penge for dem
maj 2015
Følger: 33 Følgere: 13 Emner: 48 Svar: 887
jun 2011
Følger: 17 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.138
Jeg tager 600-800 for noget som følgende, det er sat til at tage mellem 15 og 20 timer, på et højt kvalitets papir og lightfaste blyanter
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
du er tydeligvis rigtig dygtig, men der mangler lige det sidste for at det er godt nok til man kan forlange penge for det
okt 2011
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 518
Skal prisen op vil jeg helt klart anbefale dig at arbejde størrer og fokusere mere på placering af motivet. Ligenu ligger det i hjørnet af papiret, hvor portrætter oftes er i midten af papiret.
Dernæst at fokusere lidt mere på propotionerne, altså hestens anatomi. Hovedet er en smule 'tykt/'my little pony-agitgt og hænger ikke flydende sammen med halsens bevægelse. Dog er det også sejt at få tegnet sit dyr i en gennemført anderledes cartoony-stil, så længe det kan genkendes :)!
Dernæst få mere farve ind over. Der kan ses mange hvide huller på overfladen, fordi du enten ikke har trykket hårdt nok, tegnet i lag eller bruger dårlige materialer.
Spørg ind, hvis du har brug for hjælp her - dette var bare lidt råd og konstruktiv kritik :)!
jan 2012
Følger: 78 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 174 Svar: 3.135
farverne er faber castell polychomos og her er referancen (foto Zanne Jedig) og grunden til denne ikke er centreret er fordi der egentlig skulle være tegnet to andre hoveder på
tegninger, betaling?