{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tegninger, betaling?
  • #1   29. aug 2016 Hvis jeg var dig, så ville jeg starte med at tegne gratis for folk smiley
    På den måde kan du øve dig lidt.
    Dine tegninger er rigtigt flotte, men jeg ville personligt vente lidt før jeg begyndte at kræve penge for dem smiley

• #2   29. aug 2016 Men synes godt, du kan tillade dig at tage en 50 smiley

• #3   29. aug 2016 Hvis der er en købere kan du i teorien tage penge for det nu. Dog ville jeg sætte prisen efter dine materialer, tid du bruger osv. Du kan også vælge at lave din pris efter kvadrat centimeter. Som nævnt kan du også begynde at tegne gratis for et par folk - jeg har benyttet mig meget af at skrive til folk, der havde et billede jeg faldt for, for at få deres tilladelse til at tegne et bestemt billede. Dernæst kan de købe tegningen, hvis de har lyst, ellers får de kun et billede af den. Det giver god øvelse og et omdømme, da folk oftest vil dele tegningen med venner og bekendte, som så måske vil kontakte dig smiley

Jeg tager 600-800 for noget som følgende, det er sat til at tage mellem 15 og 20 timer, på et højt kvalitets papir og lightfaste blyanter smiley

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   30. aug 2016 syntes kun du kan kræve et symbolskbeløb for dine tegninger.

du er tydeligvis rigtig dygtig, men der mangler lige det sidste for at det er godt nok til man kan forlange penge for det smiley

• #5   30. aug 2016 Jeg tænker også et symbolisk beløb (måske omkring de 50 kroner?) for en tegning som denne du har vist.

Skal prisen op vil jeg helt klart anbefale dig at arbejde størrer og fokusere mere på placering af motivet. Ligenu ligger det i hjørnet af papiret, hvor portrætter oftes er i midten af papiret.
    Dernæst at fokusere lidt mere på propotionerne, altså hestens anatomi. Hovedet er en smule 'tykt/'my little pony-agitgt og hænger ikke flydende sammen med halsens bevægelse. Dog er det også sejt at få tegnet sit dyr i en gennemført anderledes cartoony-stil, så længe det kan genkendes :)!
    Dernæst få mere farve ind over. Der kan ses mange hvide huller på overfladen, fordi du enten ikke har trykket hårdt nok, tegnet i lag eller bruger dårlige materialer.
    Spørg ind, hvis du har brug for hjælp her - dette var bare lidt råd og konstruktiv kritik :)!

• #6   30. aug 2016 kan i evt sige hvad jeg kan forbedre?
    farverne er faber castell polychomos og her er referancen (foto Zanne Jedig) og grunden til denne ikke er centreret er fordi der egentlig skulle være tegnet to andre hoveder på smiley

profilbillede
Kommentér på:
tegninger, betaling?

Annonce