19. apr 2005 Følger: 38 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 681
Super dag med hesten ! <3 {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg tog ned til min hypps kl. tidligt i dag, [09.00] lige efter at de små var kommet i skole. Snuppede jeg bussen, ned til Valde. Uh, vejert var bare skøøøønt ! Solen skinnede, og fuglene sang en sød lille molodie (;
Så jeg gik hen til Valde, der stod og muggede i hans nye boks. Han vil meeget hellere i sin gamle (; hehe ..
Men jeg fik ham frisket op med banan-godbider !
Ud af boksen med ham, i det gode vejr ! Striglede, og kiggede til den lilla streg han nu har fået på numsen :b
[Forklaring på den : Midslykket stævne, han gik under bagbummen i traileren og skrabede sig en ordenlig brander på numsen ! Så nu har han en skallet, lilla plet på numsen :b Uh, så charmerende man dog kan være xD]
Og så på med udstyr, nyt underlag og nyt tæppe (:
[Det røg dog hurtigt af, for der var ski varmt !]
Op på dressurbanen, og så legede vi lidt med springene (; Fuld fart over, og så den anden vej og fuld fart over det xD hehe ..
Efter legen skridtede vi ud omkring '3-kanten', så kunne jeg lige nå at sadle af, og gnube der hvor det viiiirkelig kløede ! Og så løøøb vi ud på folden, hvor vi blev taget godt imod af fold-glade-fold-bumser !
Ud med ham, han kom. Og løb de andre i møde (:
Uh, der er ikke noget bedere end at se ens hest nyde livet på fold (:
Derefter løøøb jeg tilbage, greb min jake, og løøøb op til busen. Som så viste sig slet ikke at komme ! x]
"Jamen så går jeg da bare hjem !" - Blev der sagt, hehe..
Det var miiin skønne dag, med miiiin skønne lilla hest
- Hvordan har jeres været ? (:
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.595
Jeg har været i skole, da jeg så kom hjem var hestene blevet lukket ud af en af mine veninder (hendes hest er opstaldet hos mig) så ordnede vi hegnet og bagefter tof vi ud og red en gang useriøs ridning uden sadel - HYGGE
Så lukkede vi hestene ind og jeg tod på arbejde :b
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.595
Super dag med hesten ! <3