{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Super dag med hesten ! <3 {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg tog ned til min hypps kl. tidligt i dag, [09.00] lige efter at de små var kommet i skole. Snuppede jeg bussen, ned til Valde. Uh, vejert var bare skøøøønt ! Solen skinnede, og fuglene sang en sød lille molodie (;

Så jeg gik hen til Valde, der stod og muggede i hans nye boks. Han vil meeget hellere i sin gamle (; hehe ..
Men jeg fik ham frisket op med banan-godbider ! smiley

Ud af boksen med ham, i det gode vejr ! Striglede, og kiggede til den lilla streg han nu har fået på numsen :b
[Forklaring på den : Midslykket stævne, han gik under bagbummen i traileren og skrabede sig en ordenlig brander på numsen ! Så nu har han en skallet, lilla plet på numsen :b Uh, så charmerende man dog kan være xD]
Og så på med udstyr, nyt underlag og nyt tæppe (:
[Det røg dog hurtigt af, for der var ski varmt !]
Op på dressurbanen, og så legede vi lidt med springene (; Fuld fart over, og så den anden vej og fuld fart over det xD hehe ..
Efter legen skridtede vi ud omkring '3-kanten', så kunne jeg lige nå at sadle af, og gnube der hvor det viiiirkelig kløede ! Og så løøøb vi ud på folden, hvor vi blev taget godt imod af fold-glade-fold-bumser ! smiley Ud med ham, han kom. Og løb de andre i møde (:
Uh, der er ikke noget bedere end at se ens hest nyde livet på fold (:

Derefter løøøb jeg tilbage, greb min jake, og løøøb op til busen. Som så viste sig slet ikke at komme ! x]
"Jamen så går jeg da bare hjem !" - Blev der sagt, hehe..

Det var miiin skønne dag, med miiiin skønne lilla hest smiley
- Hvordan har jeres været ? (: smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super dag med hesten ! <3
Kommentér på:
Super dag med hesten ! <3

Annonce