{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Bachelor i Skotland {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har et brændende ønske om at studere psykologi, men da snittet simpelthen er latterligt højt her i Danmark vil jeg gerne undersøge om det kunne være en mulighed i udlandet. Har så kigget på Skotland, hvor det er gratis.

Er der nogle af jer som har erfaringer med at studere i udlandet? Hvordan er det med snit?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bachelor i Skotland
  • #3   27. sep 2016 Go for it ! når du har gjort dit baggrundsarbejde. tjek om du kan få licens i Danmark som psykolog, hvis du ønsker hele uddannelsen der over. Desuden bør du tjekke om du kan overflyttes til kandidaten efter din BA, hvis du ikke ønsker hele din uddannelse der over. '
    Til sidst bør du tjekke om den kvalificere sig til at komme på fasttrack listen, som er Statens liste for uddannelser godkendt til SU i udlandet. Alt held og lykke herfra at læse i udlandet er utrolig fedt!


  • #4   27. sep 2016 Som de andre nævner skal du tjekke om du må praksisere herhjemme, med den uddannelse.
    Derudover er de højere skolet derovre, mere akademiske. Min veninde er pt ved at tage et semester i psykologi derovre, og hun er kniv skarp men skal virkelig have tungen lige i munden.


Kommentér på:
Bachelor i Skotland

Annonce