{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aalestrup naturefterskole?
  • #2   5. nov 2016 Jeg gik der i 12/13, så det er jo ved at være nogle år siden smiley jeg ved der er ændret sig nogle ting siden dengang, men da jeg gik der var det i hvert fald rigtig godt. Helt klart et af de bedste år i mit liv!
    Især teori undervisningen på hestelinjen var jeg rigtig glad for smiley
    Selve dressur undervisningen var ikke noget jeg var synderligt begejstret for, men jeg ved der er kommet ny dressur underviser siden jeg gik der smiley spring underviseren var rigtig god, ved dog ikke om det stadig er ham der underviser der nu smiley

• #3   6. nov 2016 Jeg skal gå der næste år altså 17/18. Har været der 2 gange, og rigtig begejstret for den! Hende der rundviste, fortalte at på den mdr. hun havde gået der havde hende og hendes hest lært mere end de havde på det sidste år, hvor de havde været hjemme. Du kan læse mere om selve linjen, på linjens egen hjemmeside: http://www.hestelinien.dk/w2/

• #4   6. nov 2016 Jeg gik der i 13/14, og jeg var rigtig glad for det! smiley Vi boede næsten nede i stalden.. xD Gode forhold til hestene, gode bokse, gode store folde samt mulighed for løsdrift. Staldpasningen fungerede godt, hvor vi havde en uge hver hvor vi ikke var i skole, men så skulle stå for at passe stald - altså tage derned om morgenen og fodre, lukke ud, muge, ordne diverse praktiske opgaver i stalden, lukke ind og aftenfodre. En ting jeg godt kan lide i forhold til andre efterskole er at alle er med til at passe stalden i stedet for at det er en "udefra", og at man muger individuelt. I weekenderne tager man klatter hvis ejer ikke er der, men ellers skal man selv muge smiley
    Temaaftnerne var helt fantastiske! Vi havde Susan Kjærgård og Klaus Toftgaard ude, blandt andre. Mega lærerigt!

• #5   15. nov 2016 Signe, jeg skal også selv gå der i 17/18 smiley
    Men tak til alle der har skrevet smiley

• #6   16. nov 2016 Så ses vi jo næste år smiley

• #7   18. nov 2016 Jeps smiley Skal du derop i 9, eller 10? smiley

Kommentér på:
aalestrup naturefterskole?

Annonce