{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

vær søde og læse..i bad om et indlæg {{forumTopicSubject}}

en kærlig hest, desvære krybbe bider, gjorkrampe. trafik sikker, lastbil vandt.
en dejlig hest, hun var meget glad for at springe jeg fik hendes til at går godt i dressureren.
hun døde i en lastbil ulykke. og ikk af alderdom.

hvordan ville du selv havde det og føle skyld for at den døe .

at se den ligge der og være død, alt jeg nemer alt din verden går i stykker. !! mit liv er ødelagt selv om det skete d. 21 august huster jeg det så tydelig, flammerne op igemmen taget, og da jeg var inde i lastbilen men intet kunne se for der var alt for meget røg vare den sidste der klapper hende, giver hende en godbid at føle hendes varme krop i i mine arme og ikk kunne få luft den føelse det er at gå fra hende.

hvordan tror du selv det er, jeg bliver ikk kun sur men ked af det jeg midste min allebedtse ven. jeg kan huske lugten fra hende og stadigvæk høre hendes sidste vrisken ingen jeg blev kørt på hospitalet.

og komme tilbage og se hun blev aflivet hun lå helt stille under placenningen , uden jeg kunne gøre noget. !!
jeg midstede en del af mig selv.

lit liv er ødelagt.




med våde øjne ser man tilbage.
alt det der sket siden.
det gode men med ulykker.
et ønske som slettede alt.

stævner, områdemesterskaber.
alt slettet! Drømme væk.
stjernen er væk.
men lang fra glemt.

vi udrettede storer ting.
men var ikke selv stærk nok.
smerte i hjertet som aldrig forsvinder.
en smerte jeg lage på mig selv.

Døren er låst.
det kommer ind, aldrig ud.
hvisker dit navn i mørket.
ingen hører mit råb om hjælp.


føler sig tom og alene.
men du er i mine tanker.
du er over alt omkring mig.
selv i min hverdag og i mit liv.

jeg finder aldrig en som dig.
med dit mod og vilje.
kan jeg se hvor fej jeg endelig var.
jeg svigtede dig for første og sidste gang.



i skal vide det snart et år siden nu men det skal bare skrives ned, inden jeg låser døren helt.
d. 21 august 2005 blev hun aflivet og de sene aftens timer tænker jeg på hende det vi udrettet sammen inden det skette.
selv når jeg ved det selv, døden er umulig at glemme men folk siger man ikke selv vælger sin skæbne eller sit liv, jeg tror dem på en måde ikke.
hvorfor den forfærtelig måde, jeg ved hun var gammel men hendes sidste dag, var langt fra kommet.
jeg rider mange heste men ingen hest eller pony har jeg stolet så meget på som hende, det kan godt være at de fleste mener nu hun væk og derfor savner jeg hende, men hun var ikke så meget vær. NEJ men for mig var hun alt.

næsten alle folk kender det at føle sig tom og alene på et eller andet tidspunkt, sådan har jeg haft det men jeg have nogle kanone veninder der bakkede mig op.
men meny var ikke en hest men en slags ven jeg stolede på jeg cyklede 3 km frem og tilbage far at ride hende.
når jeg tænker på min stjerne kommer der billeder frem, men 3 billeder bliver ved med at dukke frem hele tiden.

1. i lastbilen under ulykken 2. da hun lå under placticen. 3. da jeg spring 1.30 på hende.
jeg har mange minder men ulykken fylder for meget og dækker de fleste minder..


en mørk aften.
vinden fra det åbne vindue er kølig,
stjerne skinder som aldrig før.
en lille juvel er født og død på samme tid,
hun er her endnu,
vinden fra hendes sjæl.
varmer min kolde krop.

selv om hun gik tapt i lastbilen.
hun kom ud men forsent.
savner hende.
jeg så hende men kunne ikke gøre noget.
ville bytte hendes liv for mit.
men selv ikke gud kan gøre noget så stort.

at tænke på hende gør ondt.
jeg midstede min lille stjerne.
meny var noget af det bedste i mit liv.
da jeg ville fucke alt var hun der.
jeg så lyset lang der ude et sted.
og så midster jeg hende på den måde.
endnu en tåre triller med
efter fulgt af endnu en.

mine øjne er røde.
mine hænder kolde.
men mit hjerte brænder som aldrig før.
føler mig skyldig.
hvorfor gjorde jeg ingeting.,
stod og på flammerne med forstod det ikke.
først nu hvor det er for sent .
jeg hader mit liv.

min meny betyder alt!§!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vær søde og læse..i bad om et indlæg
  • #1   6. apr 2007 Årg smiley Hvor forfærdeligt!! For helt tåre i øjnene smiley

  • #2   6. apr 2007 Sikke en tragisk ende det tog, jeg er ked af det på dine vegne. Ved selv hvordan det er at miste en hest man kunne stole 100% på og, hvor hest og rytter forståd hinanden. Jeg tror aldrig jeg finder en hest af samme kaliber, men at sige at ens liv er ødelagt er meget drastisk.

    Jeg kan godt forstå du er ked af det, men du er stadig meget ung og der venter sig mange oplevelser endnu for dig...


  • #3   6. apr 2007 smiley
    hvor sørgeligt !


  • #4   6. apr 2007 Ej, hvor er det sørgeligt, sidder her med tårer i øjnene !
    Forfærdelig måde at miste sin bedst ven på !


  • #5   6. apr 2007 Theis, det er altid nemt at fortælle andre, hvad DU synes de IKKE skulle have gjort og så sige, at du ikke ville have gjort det samme.
    Du aner ikke hvad der er sket og derved kan du ikke sige, hvad du i den angivne situation villa have gjort.

    Desuden synes jeg det er utroligt ufølsomt af dig, at skrive sådan til en pige, som åbent og ærligt fortæller om en forfærdelig ulykke, som stadig berører hende dybt...


  • #6   6. apr 2007 nåårh hvor er det synd for dig ! jeg græder helt..men glem det.. hvor er det synd fordig , sike en føelse at gå med! jeg havede skyld føese i 1 måede over min hunds død . indtil jeg fik sandhendes omdens søs avide ... ved hvordan det er ,men tror overhovet ikke det kan måle sig med at forlade sin hest i en lastbil og vide at en dør !

    hvordan skte ulykken hvis jeg må spørge ?


  • #7   7. apr 2007 Theis .
    jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at blive hos hende.,
    hun er i mine tanker hver dag og jeg troede jeg var kommer godt over det efter at have snakket med psykologen men en uges tid efter kom det hele tilbage jeg drøme om hende om nattet jeg så dyrlægerne stikke hende og så hende opstå jeg har et håd om hun kommer igen men om mit håb bare er indbildning ved jeg ikk. jeg ville bytte mit eget liv for hendes hun var alt for mig .jeg har aldrig været så glad for et dyr.

    jeg græder hver gang jeg ser bilelder af hende. og hvis nogen nævner ulykken kan jeg mærke en del af mig langt fra er kommet over endnu men om jeg nogen sinde kommer over det ..

    men får at vide man skal snakke om det det gør jeg os men jo mere jeg snakker om det jo mere savner jeg hende, hun vendte dårlige dage til gode. .

    jeg føler mig stadigvæk styldig over ikk at havde gjord nok for hende, jeg svigtede hende og jo jeg er ked over at svigte min bedste ven på den måde og hun har stor grund til ikke at tilgive mig ..
    for jeg tilgiver aldrig mig selv.


  • #8   7. apr 2007 Buur(TH Bodygard)& Gitte

    vi blev på kørt af en personbil baffra i lastbilen på vej ti lat stævne der gik ild i personbilen og det udviklede sig til at der gik ild i lastbilen. der var røg og flammer alle steder.
    men hendigvis var vores lastbil godt isolerte så der var aldrig ild inde hos hestede.
    da dyrlæger, brandbiler og ambulancer endelig kom blev vi kørt til hospitalet for at blive tjekket for røg i lungerne..
    vi vidste der var 3 overlevende af de 4 heste på bilen cocu, jackpot og meny. men da vi andkom på hospitaltet fik vi afvide at dyrlægerne måtte aflive en af de overlevende den brune og så var jeg væk alt hele min verden brød sammen .. jeg savner hende så forbanet meget ,,
    jeg midstede noget jeg aldrig kan få adstattet.



Kommentér på:
vær søde og læse..i bad om et indlæg

Annonce