{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emp-shop.dk
  • #1   19. nov 2016 Jeg handler der mindst 2 gange om året og har altid været tilfreds. smiley flere af mine venner handler der også uden problemer smiley
    Skal faktisk købe derfra indenfor de næste 2 uger smiley

• #2   19. nov 2016 Jeps, og fint tilfreds med det

• #3   19. nov 2016 Jep har handlet der for et par år siden

jeg syntes kvaliteten af tøjet er meget svingene fra mærke til mærke

og jeg syntes størrelsen på tøjet er meget svingende om det er stort småt eller normal
    dog med en generel tendens til at være småt

levering er altid efter planen der er ikke nogle problemer der

• #4   19. nov 2016 Jeg handlede der for nogle år siden og der har ikke været noget. Tøjet er lille i størrelsen synes jeg. Men deres ting kom altid til tiden

• #5   19. nov 2016 Jeg har, og det var super fint. Fik hvad jeg have købt og med den rigtige forsendelsestid. Men husk tshirtsne er små i størrelsen smiley

• #6   19. nov 2016 Mit var uden problemer smiley

• #7   20. nov 2016 har handlet der engang og det var første og sidste gang.
    jeg ventede over 2 måneder på min pakke og hvergang vi skrev eller ringe til dem fik vi af vide at pakken var på vej ( den skulle ha været ved mig inden for en uge)
    og da pakken endelig kom var trøjen i stykker og det var de forkerte bukser
    så vil ikke anbfale at handle ved dem smiley

• #8   20. nov 2016 Jeg køber hos dem min. 1 gang i måneden, og har altid været tilfreds.
    Har indtil videre købt hårfarve, smykker, trøjer, kjoler og makeup hos dem - og kvaliteten har altid været i top.
    Modsat mange andre, så har jeg oplevet at størrelsen på tøjet er stort - min favorit BVB-trøje er en str S, og jeg kunne sagtens have været i en str XS.
    Mit hårfarve er super kvalitet når man tænker på at det er blåt, der ikke skulle holde særlig længe i håret. Det er skånsomt mod håret, og der var heller ingen problemer med afblegningen.

Jeg får altid mine ting indenfor den forventede tid så køb du bare derinde fra. smiley

Kommentér på:
Emp-shop.dk

Annonce