{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning i Lyngby, Gentofte, Charlottenlund og omegn
  • #1   8. dec 2016 Hold dig væk fra rideskolerne! Der er dårlig udmugning hos de fleste af dem og næsten ingen foldtid. Lundtofte rideklub er dog ok.
    Ellers kan Hvidegården og Dyrehavegaard anbefales smiley

• #2   8. dec 2016 Jeg vil rigtig gerne finde et lille privat sted!
    Hvidegården koster 4500 pr. boks, puh det er mange penge smiley

• #3   8. dec 2016 Det er desværre mere eller mindre umuligt i det område smiley Der er ikke andet end rideskoler smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #5   9. dec 2016 Du dumper lige ned i det absolut dyreste område i kongeriget at have hest, du skal nok udi noget 100% selvpasser stald hvis det skal kunne løbe rundt med 3 heste, jeg siger ikke det er umuligt men svært bliver det.

Hvis du skal have delvis pasning skal du kigger bredere og noget længere væk.

• #6   10. dec 2016 Dette ligger i Lyngby og er et privat sted

http://www.bricksite.com/lundtofteridecenter

• #7   15. jun 2017 Dyrehavegaard er godt det er 3 min fra dyre haven mener en boks i storstalden koster 2200 står der selv
    Der er 10 timer fold og når det er sommer er der 2 muligeheder fra gras hvis du har en vallak og en stor en til hopperne
    Der er også syge folde hvis din hest fx slår benet slemt kan den stå på syg fold det er bare selv pas.
    Der er rigtig mange søde mennesker lidt børn men mange voksne vi har en god rytterstue. Glemte at sige at der er også ponystalden der er boksne lidt mindre men det koster ca 2000 tror jeg
    Håber Du kan bruge det jeg har skrevet hvis SU vil høre mere så bare skriv her inde og så skal jeg nok svare
    har en god dag ????

Kommentér på:
Opstaldning i Lyngby, Gentofte, Charlottenlund og omegn

Annonce