{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Hjælp min hund går i min seng {{forumTopicSubject}}

Vores gamle hund går i min seng lige så snart jeg er i stuen eller lign og døren ikke er lukket. Jeg er pisse træt af ikke at kunne have min dør åben uden der ligner lort derinde bagefter. Og jeg kan ikke rigtig skælde den ud hvis jeg ikke tager den direkte i sengen.. Nogen der har forslag til hvad man kan gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp min hund går i min seng
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   19. dec 2016 luk døren smiley

• #2   19. dec 2016 Ja men der bliver så koldt når jeg ikke kan få varme fra resten af huset

• #3   19. dec 2016 Det er da klart at vovse vil være i det varmeste rum smiley Læg et sengetæppe på ..

• #5   19. dec 2016 Lort over det hele?
    Hvis den skider inde så lyder det for mig som om den mangler noget aktivering og nogle flere ture ud.. :s

Træn med den, øv at soveværelset er no go.. Alle vores gamle lærte, at det var til dårtrinet og ikke længere ind i stuen, selvom vi alle sad derinde og der var gæster osv..

Men at den ligefrem skider i dit soveværelse så er der noget andet galt - ofte manglende aktivering eller stress..

• #6   20. dec 2016 Altså den skider skam ikke inde og de kommer ud på tur to gange om dagen og så meget i haven de vil:). Men re at det ligner lort som i at min skraldespand er spredt overalt??

• #7   20. dec 2016 Kunne det være fordi jeres hund ikke har et andet dejligt og blødt alternativ at ligge i? Altså jeg synes jo løsningen er meget nem - luk døren. Eller brug tid på at rose den for at lægge sig (du kan guide den til) andre steder end din seng. En optrapning af konflikten vil ikke hjælpe.
    Men derudover, hvis en hund keder sig så finder den ofte selv på noget at lave - og det kan være sådan noget som at sprede skraldespanden. Jeg siger ikke ud fra så få oplysninger, at det er hvad der sker i din situation, men det er jo værd at overveje.

• Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 782
    #8   20. dec 2016 Brug noget tid på at være i det rum og når hun går over dørtrinet så tilbage igen

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #9   20. dec 2016 bliver hunden mentalt aktiveret nok?

• #10   20. dec 2016 Et børnegitter måske?
    Men hvis din hund går i skraldespanden lyder det til den er under stimuleret, laver du andet med din hund end bare at gå tur med den?

• #11   20. dec 2016 Er det korrekt forstået, at hvis døren er åben vil jeres hund hoppe op i sengen, især når du ikke er der.
    Det roder og du ønsker det ikke.
    Hunden er renlig.

Du vil gerne kunne have døren åben, fordi dit værelse er uønsket køligt?

Man kan sagtens lære en gammel hund nye tricks, men det kræver tid og arbejde.
    Børnegitter er også en mulighed.
    Lidt hårdere metoder, der gør det ubehagelig at hoppe op (uanset om du er der eller ej) er muligt, men min personlige holdning er, at det ikke er pænt gjort.

Udover ovenstående, har du over at se på radiatoren / grunden til at der er køligt?
    Det kan være at den lille studs i termostaten bare skal "motioneres" lidt, eller der skal lidt mere vand på radiator systemet - har du ikke et familie medlem med et minimum af gør det selv færdigheder, der kan se på det?

Kommentér på:
Hjælp min hund går i min seng

Annonce