{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fys studerende
  • #2   3. jan 2017 Er det til 1. semester? Og hvordan ser din bogliste ud? Den kan have ændret sig lidt smiley

  • #3   3. jan 2017 - og den ser også lidt forskellig ud afhængig af hvor du studerer smiley

  • #4   3. jan 2017 Ja det er til 1 semester.

    profilbillede
  • #5   3. jan 2017 .

    profilbillede
  • #6   3. jan 2017 Min bogliste så lidt anerledes ud - jeg studerer i Aalborg - og har også undervisning i moduler i stedet for semestre smiley
    Beyer, Kissow, Linde, Lind, Schibye, Bojsen-Møller, Poulsen er gode at anskaffe sig.

    Hermansen og Vybjerg har vi ikke brugt ret meget, så var det mig ville jeg starte med PDF, du kan altid købe dem, hvis du mener du får behov for det.

    Resten har vi ikke haft, der har vi haft andre smiley

    Men hvor mange du vil købe og hvor mange du vil læse som PDF kommer også lidt på hvordan du læser bedst. JEg læser bedst i bogform, hvorfor jeg køber en stor del af vores bøger. Andre fra mit studie har meget få bøger - de vil hellere læse på computeren. Jeg har dog de fleste bøger som PDF også, da jeg synes PDF er nemmere at søge i, hvis man søger noget bestemt.

    Billede 2 - afvent og se hvad din underviser siger. Der er fordele og ulemper ved alle former for atlas. På mit studie bruger de fleste Netter og del anvender Thieme. Stort set ingen på min årgang anvender Sobotta.


  • #7   3. jan 2017 Jeg er enig med Jannie.
    Hvilket modul er du på Jannie? Jeg er "ny" i Aalborg og er igang med modul 3 smiley

    Jeg kan også bedst læse i bog form. Jeg har rigtig svært ved at læse på pc. Så jeg har faktisk købt alle de bøger der er opgivet. Det er en kæmpe post! Men det er heldigvis ikke så slemt efter første modul/semester.

    Derudover så kan du vente med at købe et atlas. De er pisse dyre, og jeg bruger faktisk ikke mit særlig meget. En hurtig google søgning eller en anatomi app, til 2-300 kr kan også fungere fint.


  • #8   3. jan 2017 Tak for jeres hjælp!
    Har i nogen sider jeg kan købe dem som pdf? smiley


  • #10   3. jan 2017 Sanne
    Ej, hvor hyggeligt at du også studerer i Aalborg smiley jeg er på modul 6 smiley - modul 3?? Mener du ikke 2, hvis du er ny? Der er ingen modul 3 i gang nu - og hører du så under semesterordningen? smiley Er du glad for studiet?

    Jeg kan råde dig til at søge på både fb, gul&gratis, dba mm. Der er flere forskellige sider på fb, og det kan virkelig godt betale sig at købe sine bøger brugte, og også vær lidt kritisk med prisen smiley Det har jeg gjort med langt de fleste af mine, kun få har jeg ikke fået fat i, og de er også mulige at få i god stand. I alle mine er der ingen eller kun meget få overstregninger, da jeg generelt ikke gider andres overstregninger - hvad der er vigtigt for dig, er ikke nødvendigvis vigtigt for mig smiley


  • #11   3. jan 2017 ja okay.. Jeg kom også lige til at tænke over det. Jeg er sku snart færdig med modul 4 smiley Men jeg synes stadig at jeg er ny. smiley

  • #13   3. jan 2017 Hvordan kan det lade sig gøre at vente til man er startet? smiley

  • #15   4. jan 2017 Jeg læser til ergo i Aalborg, og har fundet stort set alle mine bøger på www.pensum.dk eller diverse fb-sider - og har sparet langt over halv pris på mange af dem. Så hvis man kan leve med at der indimellem er overstregninger eller skrevet i bogen, så synes jeg det er en god måde at spare penge på.

Kommentér på:
Fys studerende

Annonce