{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fys studerende
  • #2   3. jan 2017 Er det til 1. semester? Og hvordan ser din bogliste ud? Den kan have ændret sig lidt smiley

  • #3   3. jan 2017 - og den ser også lidt forskellig ud afhængig af hvor du studerer smiley

  • #4   3. jan 2017 Ja det er til 1 semester.

    profilbillede
  • #5   3. jan 2017 .

    profilbillede
  • #6   3. jan 2017 Min bogliste så lidt anerledes ud - jeg studerer i Aalborg - og har også undervisning i moduler i stedet for semestre smiley
    Beyer, Kissow, Linde, Lind, Schibye, Bojsen-Møller, Poulsen er gode at anskaffe sig.

    Hermansen og Vybjerg har vi ikke brugt ret meget, så var det mig ville jeg starte med PDF, du kan altid købe dem, hvis du mener du får behov for det.

    Resten har vi ikke haft, der har vi haft andre smiley

    Men hvor mange du vil købe og hvor mange du vil læse som PDF kommer også lidt på hvordan du læser bedst. JEg læser bedst i bogform, hvorfor jeg køber en stor del af vores bøger. Andre fra mit studie har meget få bøger - de vil hellere læse på computeren. Jeg har dog de fleste bøger som PDF også, da jeg synes PDF er nemmere at søge i, hvis man søger noget bestemt.

    Billede 2 - afvent og se hvad din underviser siger. Der er fordele og ulemper ved alle former for atlas. På mit studie bruger de fleste Netter og del anvender Thieme. Stort set ingen på min årgang anvender Sobotta.


  • #7   3. jan 2017 Jeg er enig med Jannie.
    Hvilket modul er du på Jannie? Jeg er "ny" i Aalborg og er igang med modul 3 smiley

    Jeg kan også bedst læse i bog form. Jeg har rigtig svært ved at læse på pc. Så jeg har faktisk købt alle de bøger der er opgivet. Det er en kæmpe post! Men det er heldigvis ikke så slemt efter første modul/semester.