{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Elevplads kontor {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som kender et sted eller som kender nogen som mangler en kontorelev?
Jeg har ledt og ledt og søgt og søgt i et halvt år nu. Eller hvis nogen kender et sted hvor man kan komme ud i praktik i 14 dage. Jeg bor tæt på viborg. Men randers området vil også være fint. Er villig til at køre langt for et sted.
Jeg har god ordensans, god til it systemer og hurtig til at lære. Kan arbejde under pres og i stressede situationer.
Jeg har en HF og EUS i baghånden med udemærket karakter. Og har bestået flere kurser.
Jeg leder efter elevplads med speciale i alm administration eller offentlig administration.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elevplads kontor
  • #1   15. jan 2017 Det er en svær vej du søger -der er sindssygt mange om buddet (også når der skal søges job efterfølgende).
    Mange af elevpladserne bliver slået op her sidst på vinteren/først på foråret, så det er med at holde øjne og ører åbne og måske kaste et kritisk blik på ansøgning/CV og se om der er noget der kan forbedres. Da jeg søgte, var der ofte 200 ansøgninger til blot en enkelt stilling, så der skal lidt af en ansøgning til for at komme til samtale.
    Ringer du af og til og snakker med en potentiel arbejdsgiver inden du sender ansøgningen -det er jo da en måde at prøve at skille sig lidt ud fra mængden af ansøgere, i hvert fald hvis man har lidt fornuftige spørgsmål at stille smiley

Ang. praktik, så er det bare at kime alle de større virksomheder med en administrativ afdeling ned -før eller siden skal der nok være nogen der siger ja, det er jo gratis arbejdskraft.

Ønsker dig i hvert fald held og lykke -måske du skal overveje at søge lidt bredere end lige admin./off. admin (jeg søgte det samme, men endte som lægesekretærelev og det er jeg super glad for).

• #2   15. jan 2017 Jeg søger også alt. Søger både spedition, lægesekretær mm. Alt indenfor kontor. Og ja der er mange om budet. Jeg har gjort det at jeg nogle gange har kørt ud med ansøgningen hvis jeg kunne. Og har ændret min ansøgning mange gange. Og kigger self på hvem jeg sender ansøgningen til.
    Jeg er i skolepraktik lige nu. Og får jeg ikk snart en plads sp bliver jeg færdig udd her til sommer.
    Men ja god ide med at ringe ud til virksomheder om praktik. Hvis jeg så bare kunne finde et sted som gad tage mig de sidste 6 måneder. Så kan jeg skrive fagprøve i den virksomhed og får lidt erhvervs erfaring. Tror det bliver svært at finde et job ellers hvis jeg ikk rigtig har været ude i en virksomhed

Kommentér på:
Elevplads kontor

Annonce