{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Idéer til 18 års? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg står i denne sitatution at jeg bliver 18 år i morgen, og med det kommer hele min familie og fejrer med mig derhjemme med noget lækkert mad. Men eftersom jeg bliver 18, vil jeg gerne gøre lidt ud af "festen", uden det bliver at de gamle skal op og rejse sig osv, men vil gerne peppe en stemning lidt op med underholdning, uden det for voldsomt til alle aldre smiley tænkte lidt på nogle selvskabs lege måske? Ikke en sang, men måske en quiz omkring mig, hvor de kunne tippe en 13'er?

Er der nogle af jer som har en anden idé til hvad man ellers kunne "underholde" lidt med?

Mvh. Sarah smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idéer til 18 års?
  • #1   19. jan 2017 En Quiz om dig
    En lille video/tale
    En stille og rolig 'skattejagt' hvor der er nogle ledetråde, der omhandler dig.

    God fødselsdag smiley


  • #2   19. jan 2017 Jeg brugte det der tip en 13'er til min 18 års, og det var en kæmpe succes. Jeg holdte for mine venner, som synes det var usædvanligt at det var hygge og ikke druk, men folk synes så godt om det! Det var forskellige udfordringer hvor folk skulle op og være med, og det gav en helt speciel stemning! smiley

  • #3   19. jan 2017 Da jeg holdt min 18 års blev det med familien og mine nærmeste venner! Vi havde lavet lækker mad, og dessert, og så fordi der er utrolig meget gang i min familie så vi dansede rundt og min mormor tog shots med mig, inden mine veninder og jeg blev kørt videre i byen! Der var ikke nogle underholdende indslag, men vi snakkede da om nogle af de pinlige ting jeg har haft gjort igennem tiden.. smiley Min mor har en helt hvid væg i stuen hvor der hverken er bord op af, plakat, billede eller hylder på eller op af, der havde hun hængt alle de gode billeder op af mig fra jeg blev født til den dag.. Da jeg kom hjem fra skole tidligt, allerede omkring kl. 11 blev jeg virkelig overvældet og kunne ikke andet end at glo på den væg! Men lyder fedt med tip en 13'er! Jeg ville ikke tude lave sådan en, der er alt for meget, som min familie ikke skal vide! smiley Måske der kommer en når jeg bliver student, men prøv da endelig. Fedt initiativ smiley

Kommentér på:
Idéer til 18 års?

Annonce