{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Sygeplejerske(studerende) modul 8 eller længere {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu lige startet på modul 8 på uddannelsen (det psykiatriske modul) og tager gerne imod inspiration til litteraturliste med kyshånd, hvis der er nogen studerende eller uddannede sygeplejersker herinde, der har noget, de synes man klart burde overveje at kigge på og eventuelt tage med i litteraturlisten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeplejerske(studerende) modul 8 eller længere
  • #1   20. feb 2017 (Lige et sidespring, selvfølgelig i orden hvis du ikke vil svare) Er du glad for uddannelsen og undervisningen osv.? Jeg har overvejet at søge ind, så det ville være rart at høre lidt om det fra en der går der smiley

• #2   20. feb 2017 "Psykiatri."
    Se billedet

Billede vedhæftet.
    Den har været brugt af læger i mange år = let at skaffe brugt, ellers kan du jo købe den fra ny.

Den er tyk, men du kan læse den igennem på en enkelt fridag.
    Den er overfladisk ift medicinsk behandling, men, det er vel ok at den ikke omtaler doser

profilbillede
  • #3   21. feb 2017 Doktor who; Tak! Det vil jeg prøve at undersøge og se om jeg kan finde smiley

Katrine; Jeg er meget glad for undervisningen og uddannelsen, man kan så meget forskelligt, og jeg har specielt glædet mig til dette modul, da jeg helt sikkert forestiller mig selv arbejde i psykiatrien. Men undervisningen er jo meget forskelligt fra skole til skole. Os i Hjørring får fx klasseundervisning, hvor dem i Aalborg mere er forelæsninger end decideret undervisning. Så synes næsten du skal undersøge det på den skole, som du regner med at søge ind på smiley

Kommentér på:
Sygeplejerske(studerende) modul 8 eller længere

Annonce