{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Ankel knækker. {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte jeg ville spørge herinde, i det jeg tror det måske kunne være nogen der har oplevet det samme.

For 2 måneders tid siden var jeg ude i stalden ved min hest da han skulle have nye sko på. Det fik han også, og så smart som han var skulle de nye sko afprøves på min hæl. smiley

Jeg var på skadestuen med hælen da det stadigvæk gjorde ondt nogle timer efter, hvor jeg fik af vide at min akillessene nok havde klaret det, men var påvirket af blodansamlingen der er kommet. Jeg gik med krykker som aflastning i et døgn og begyndte derefter at bruge benet som normalt igen (dog har der været en del vægt på det ben, da han havde smidt mig nogle dage inden, hvor jeg var landet direkte på hoften i modsatte side og den gjorde ondt endnu).

Nu står jeg så i den situation at jeg sagtens kan gå, men jeg oplever at min ankel på en måde låser sig. Jeg kan godt bevæge den og gå på den, men det er tit hvor jeg føler den bare mangler at give et ordentligt knæk og jeg kan bare ikke få den til det!?

Jeg har ikke søgt læge med det da jeg jo godt kan gå, men det er irriterende den gør det flere gange om dagen. Jeg ved at jeg langt fra er den eneste der er blevet trådt i hælen, så tænkte der måske var andre herinde der har oplevet det samme? I så fald gik det så over af sig selv igen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ankel knækker.
Kommentér på:
Ankel knækker.

Annonce